Kate Gregory

کیت گریگوری در دهه چهارم خود است که برای برنامه پردازی حقوق می گیرد. شرکت وی ، Gregory Consulting Limited ، در روستاهای انتاریو مستقر است و به مشتریان کمک می کند تا فن آوری های جدید را اتخاذ کرده و با تغییر شرایط کسب و کار سازگار شوند. کارهای فعلی از NET و Visual C ++ به شدت برای توسعه وب و مشتری به ویژه برای ویندوز 7 و 8 استفاده می شود. مدیریت ، راهنمایی ، نگارش فنی و صحبت فنی بیشتر وقت او را اشغال می کند ، اما او همچنان هر هفته کد می نویسد. کیت نویسنده بیش از ده کتاب است و در DevTeach ، TechEd (ایالات متحده آمریکا ، اروپا ، آفریقا) و TechDays صحبت می کند. کیت یک MVP ++ C ، بانی بنیانگذار گروه کاربران دات نت در تورنتو ، بنیانگذار گروه کاربران دات نت در تورنتو ، عضو دفتر سخنرانان INETA ، و عضو هیئت علمی دانشگاه ترنت در پیتبورو است. از ژانویه 2002 وی مدیر منطقه ای مایکروسافت برای تورنتو بوده و از ژانویه 2004 به وی نشان ارزشمندترین Microsoft برای Visual C ++ اعطا شده است. در ژوئن 2005 وی برنده جایزه مدیر منطقه ای سال شد و در فوریه 2011 وی ویژوال C ++ MVP سال 2010 شد. کیت دوره های برنامه نویسی C ++ ، Visual Studio و Windows را برای Pluralsight توسعه می دهد و در حال نوشتن کتاب درمورد C ++ AMP است. .
دوره های این مدرس:

آموزش تغییرات زبان C++ در پیش نمایش VS 2013

C++ Language Changes in the VS 2013 Preview

زبان C++ و کتابخانه استاندارد هر دو با انتشار C++ 11 به طرز چشمگیری تغییر کردند. برخی از این ویژگی‌ها تا پیش‌نمایش Visual Studio 2013 پیاده‌سازی نشدند و در این دوره ارائه شده‌اند.


آموزش چیزهای جدید در C++20

What's New in C++20

این دوره به شما می آموزد که چه چیزهایی به C++20 اضافه شده است و این ویژگی های جدید چه چیزی را به شما ارائه می دهند.


آموزش ++ C زیبا: به روزرسانی کد قدیمی

Beautiful C++: Updating Legacy Code

اگر یک کد بزرگ بزرگ قدیمی را حفظ کنید ، احتمال اینکه قسمت هایی از آن را درک نکنید بسیار خوب است. این دوره به شما نشان می دهد که چگونه می توانید با بهره گیری کامل از تکنیک های مدرن C ++ ، کد را به حالت خواناتر ، قابل درک و قابل نگهداری به روز کنید.


آموزش ویژگی های جدید ویژوال استودیو 2013 برای برنامه نویسان ++C

What's New in Visual Studio 2013 for C++ Developers

چندین ویژگی زبان C++ و کتابخانه استاندارد هر دو با انتشار C++ 11 به طرز چشمگیری تغییر کردند و در این دوره ارائه شده‌اند.


آموزش Visual Studio 2015: Essentials to the Power-User

Visual Studio 2015: Essentials to the Power-User

این دوره آموزشی ویژوال استودیو 2015 را به افرادی که ممکن است قبلاً هرگز از آن استفاده نکرده اند، معرفی می کند. این شامل تقویت کننده های بهره وری برای همه است تا نوشتن و خواندن کد را آسان تر و سرگرم کننده تر کند.


آموزش C++ Fundamentals

C++ Fundamentals

C++ Fundamentals به گونه ای طراحی شده است که هر آنچه را که برای تبدیل شدن به یک توسعه دهنده C++ مولد نیاز دارید در اختیار شما قرار دهد


آموزش موضوعات پیشرفته C++

C++ Advanced Topics

نوشتن C++ مدرن را بیاموزید: کد رسا، خوانا، سریع و ایمن که از روش قدیمی لذت‌بخش‌تر است.


آموزش ساخت اپلیکیشن های ویندوز 8 با C++ و XAML

Building Windows 8 Apps with C++ and XAML

با نحوه ساخت اپلیکیشن های رابط کاربری مدرن برای ویندوز 8 با استفاده از C++ و XAML آشنا شوید.


آموزش خواندن Legacy C++

Reading Legacy C++

آیا به نظر می رسد بخش هایی از پایه کد ++C شما به طور کامل در زبان برنامه نویسی دیگری باشد؟ آیا در تلاش برای خواندن هزارتویی از تایپ‌دف‌ها، ماکروها، نشانگرهای تابع و محاسبات اشاره‌گر هستید؟ این دوره به شما نشان می دهد که چگونه آن کد را بخوانید و درک کنید.


آموزش Introduction to Visual Studio 2013 - Part 1

Introduction to Visual Studio 2013 - Part 1

Visual Studio 2013 را به افرادی که ممکن است قبلاً هرگز از آن استفاده نکرده‌اند، معرفی می‌کند. شامل تقویت‌کننده‌های بهره‌وری برای همه است تا نوشتن و خواندن کد را آسان‌تر و سرگرم‌کننده‌تر کند.


آموزش برنامه نویسی با C ++ را بیاموزید

Learn to Program with C++

اگر قبلاً هرگز برنامه نویسی نکرده اید و فکر می کنید دوست دارید ++ C را یاد بگیرید ، چرا ابتدا آن را یاد نمی گیرید؟ این دوره شامل مواردی است که برای شروع نوشتن برنامه های واقعی در ++ C به آن نیاز دارید.


آموزش مقدمه ای بر ویژوال استودیو 2010 - قسمت 1

Introduction to Visual Studio 2010 - Part 1

ویژوال استودیو 2010 را به افرادی معرفی می کند که ممکن است قبلاً از آن استفاده نکرده باشند


آموزش Visual Studio 2019 شروع به کار

Visual Studio 2019 Getting Started

این دوره Visual Studio 2019 را به افرادی که قبلاً از آن استفاده نکرده اند معرفی می کند و شما را برای استفاده روزمره آماده می کند. این همچنین شامل تقویت کننده های بهره وری برای همه است که نوشتن و خواندن کد را آسان تر و سرگرم کننده تر می کند.


آموزش C ++ اصول شامل C ++ 17

C++ Fundamentals Including C++ 17

اگر C ++ شما را ترساند ، یا شنیده اید که این یک زبان دشوار است ، این دوره به شما نشان می دهد C ++ مدرن چقدر آسان است. این یک زبان قدرتمند است که روی طیف گسترده ای از سیستم عامل ها کار می کند و دارای ویژگی های مفیدی است که زبان های دیگر ندارند.


آموزش سفارشی سازی و گسترش ویژوال استودیو 2010 بدون کد

Customizing and Extending Visual Studio 2010 Without Code

نحوه استفاده و نوشتن افزونه‌ها برای ویژوال استودیو از جمله الگوهای پروژه‌ها و آیتم‌ها، قطعه‌ها و ماکروها را به شما نشان می‌دهد.


آموزش Introduction to Visual Studio 2010 - Part 2

Introduction to Visual Studio 2010 - Part 2

آموزش اشکال زدایی برنامه ها، ترفندهای طراحان و نحوه نصب افزونه های مفید برای افزایش قابلیت های ویژوال استودیو


آموزش Introduction to Visual Studio 2012 - Part 1

Introduction to Visual Studio 2012 - Part 1

این دوره آموزشی Visual Studio 2012 را به افرادی که ممکن است قبلاً هرگز از آن استفاده نکرده‌اند، معرفی می‌کند و شامل تقویت‌کننده‌های بهره‌وری برای همه است.


آموزش C ++ 17: فراتر از اصول

C++ 17: Beyond the Basics

شما نحو C ++ را می دانید ، اما آیا می دانید چه چیزی کد را "مدرن" می کند؟ چقدر از کتابخانه استاندارد در برنامه های خود استفاده می کنید؟ آیا شما با آنچه در C ++ 11 ، 14 و 17 اضافه شده است همراه بوده اید؟ مهارت های ++ C خود را به سطح بالاتری برسانید.


آموزش مقدمه ای بر ویژوال استودیو 2012 - قسمت 2

Introduction to Visual Studio 2012 - Part 2

آموزش اشکال زدایی برنامه ها، ترفندهای طراحان و نحوه نصب افزونه های مفید برای افزایش قابلیت های ویژوال استودیو.


آموزش اشکال زدایی پیشرفته با Visual Studio 2019

Advanced Debugging with Visual Studio 2019

این دوره برای کاربران ویژوال استودیو 2019 Enterprise Edition است. این ابزار دو ابزار اشکال زدایی قدرتمند را که فقط در این نسخه موجود است توصیف می کند: IntelliTrace و Code Map.


آموزش نگاه اول: دستورالعمل های اصلی C ++ و کتابخانه پشتیبانی راهنما

First Look: C++ Core Guidelines and the Guideline Support Library

دستورالعمل های C ++ Core مجموعه قوانینی است که برای کمک به شما در نوشتن C ++ مدرن و ایمن کمک می کند - باعث صرفه جویی در وقت و تلاش و همچنین اطمینان بیشتر کد شما می شود. در این دوره ، شما فلسفه پشت این دستورالعمل ها را خواهید آموخت و چند نمونه را مشاهده خواهید کرد ...


آموزش استفاده از Stack Overflow و سایر سایتهای Stack Exchange

Using Stack Overflow and Other Stack Exchange Sites

این دوره نحوه کار سایت های Stack Exchange و چگونگی ساختار س structureالات و پاسخ های شما را توضیح می دهد تا از Stack Overflow ، Server Fault ، Super User یا بیش از صد سایت دیگر در شبکه خواسته های خود را بدست آورید. آیا شما نیاز به ...


آموزش سفارشی سازی و گسترش ویژوال استودیو 2010 با نوشتن کد

Customizing and Extending Visual Studio 2010 by Writing Code

نحوه استفاده، نوشتن و استقرار پسوندهای ویژوال استودیو شامل پسوندهای ویرایشگر، افزونه‌ها و بسته‌ها را به شما نشان می‌دهد.


آموزش بازی توسط Play: Modernizing C++ Code با کیت گریگوری

Play by Play: Modernizing C++ Code with Kate Gregory

در این دوره، کیت گرگوری مقداری کد C++ را که بیش از 10 سال پیش نوشته شده بود می‌گیرد، خود را با کد آشنا می‌کند، به دنبال بوی کد می‌گردد، کدهایی را شناسایی می‌کند که می‌توانند با ویژگی‌های C++ مدرن بهبود یابند، و یک مهار تست برای اجرای برخی از آنها می‌نویسد. ..


آموزش آنچه در C++23 جدید است

What's New in C++23

کمیته استانداردهای C++ هر 3 سال یکبار کتابخانه زبان و استاندارد را به روز می کند و کامپایلرها این تغییرات را پس از نهایی شدن استاندارد اجرا می کنند. این دوره به شما می آموزد که چه چیزی به C++23 اضافه شده است و این ویژگی های جدید چه چیزی را به شما ارائه می دهد.


آموزش C ++ زیبا: الگوریتم های STL

Beautiful C++: STL Algorithms

تعداد کمی از توسعه دهندگان C ++ از زمان و تلاشی که می توانند با عنوان الگوریتم کتابخانه استاندارد صرفه جویی کنند ، می دانند. این دوره با اتصال وظایفی که برای انجام آنها باید به یک خط کد از STL انجام دهید ، آن سرصفحه را باز می کند.


آموزش برنامه نویسی با C++

Learn How to Program with C++

اگر تا به حال برنامه نویسی نکرده اید و فکر می کنید که می خواهید C++ را یاد بگیرید، چرا ابتدا آن را یاد نمی گیرید؟ این دوره به آنچه برای شروع نوشتن برنامه های واقعی در C++ نیاز دارید را پوشش می دهد.


آموزش C++ Fundamentals - قسمت 2

C++ Fundamentals - Part 2

این دوره با تکیه بر مطالب ارائه شده در C++ Fundamentals، آنچه را که یک توسعه‌دهنده C++ مدرن باید بداند، از جمله مطالب C++11 را تکمیل می‌کند.


آموزش ویژگی های جدید برنامه نویسان ++C در Visual Studio 2015 Preview

What's New for C++ Developers in Visual Studio 2015 Preview

این دوره آموزشی «نگاه اول» توری از ویژگی‌های پیش‌نمایش ویژوال استودیو 2015 است که برای توسعه‌دهندگان C++ مورد علاقه خاص است. اینها شامل تغییرات زبان و کتابخانه همراه با بهبودهای IDE به طور خاص برای توسعه دهندگان بومی است.


آموزش Visual Studio 2017 Essentials and Beyond

Visual Studio 2017 Essentials and Beyond

این دوره مقدماتی اساسی برای ویژوال استودیو 2017 به شما ارائه می‌کند، جایی که تقویت‌کننده‌های بهره‌وری را بررسی می‌کنید تا نوشتن و خواندن کد را آسان‌تر و سرگرم‌کننده‌تر کنید.


آموزش کتاب راهنمای الگوریتم های C++20

C++20 Algorithms Playbook

اگر کتابخانه استاندارد C++ ترسناک به نظر می رسد، سعی کنید از طریق سربرگ <algorithms> با آن شروع کنید. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه توابع از پیش نوشته شده ای را پیدا کنید که توسعه شما را سرعت می بخشد.


آموزش Introduction to Visual Studio 2013 - Part 2

Introduction to Visual Studio 2013 - Part 2

آموزش اشکال زدایی برنامه ها، ترفندهای طراحان و نحوه نصب افزونه های مفید برای افزایش قابلیت های ویژوال استودیو.


آموزش مقدمه ای بر توسعه ویندوز 7

Introduction to Windows 7 Development

به شما کمک می کند تا با استفاده از Windows API Code Pack، یک کتابخانه مدیریت شده از Microsoft، توسعه را برای Windows 7 شروع کنید


آموزش C++ 20: The Big Picture

C++ 20: The Big Picture

C++ اغلب محبوب ترین زبان برنامه نویسی با هدف عمومی نامیده می شود. این دوره به شما می آموزد که C++ چیست، چه کاربردی دارد و چه تفاوتی با سایر زبان های برنامه نویسی دارد.


آموزش C++20 اصول

C++20 Fundamentals

اگر C++ شما را می ترساند، یا شنیده اید که زبان سختی است، این دوره به شما نشان می دهد که C++ مدرن چقدر می تواند آسان باشد. شما اصول زبان را یاد خواهید گرفت تا بتوانید برنامه های کاربردی ++C بنویسید.