Alan Smith

آلن اسمیت یک توسعه دهنده ، مربی ، مربی و بشارت دهنده ویندوز لاجورد در Active Solution در استکهلم است. او دارای یک فلسفه عملی عملی است و در پذیرفتن قدرت و انعطاف پذیری رایانش ابری برای ارائه نسخه های نمایشی جذاب و جذاب تمرکز دارد. آلن 10 سال عنوان MVP را در اختیار داشت و در حال حاضر MVP سال ویندوز لاجورد است. وی در تیم سازمانی کنفرانس CloudBurst و بوت کمپ جهانی Windows Windows Azure است.
دوره های این مدرس:

آموزش Microsoft Azure Batch: شروع کار

Microsoft Azure Batch: Getting Started

این دوره ، Microsoft Azure Batch: Getting Started ، استفاده از سرویس Azure Batch برای پردازش شغل را با استفاده از ارائه یک انیمیشن 3D-ray-traced به عنوان نمونه تمرکز خواهد کرد.


آموزش Microsoft Azure Cognitive Services: Video Indexer API

Microsoft Azure Cognitive Services: Video Indexer API

Azure Cognitive Services Indexer Video ، هوش مصنوعی را در پردازش پرونده های ویدیویی و صوتی ادغام می کند. بیاموزید چگونه از قدرت API نمایه ساز ویدیو برای پردازش و تفسیر خودکار محتوای رسانه استفاده کنید.


آموزش شروع کار با Azure Media Services

Getting Started with Azure Media Services

این دوره به شما آموزش می دهد تا از قدرت Azure Media Services برای مدیریت ، رمزگذاری ، پخش و تجزیه و تحلیل محتوای ویدئویی با کیفیت بالا استفاده کنید.


آموزش ذخیره عمیق مایکروسافت لاجورد

Microsoft Azure Storage In-depth

این دوره پوشش عمیق و دقیق خدمات ذخیره سازی Windows Azure را فراهم می کند. مباحث پیشرفت با استفاده از سناریوهای واقعی پوشش داده خواهد شد.


آموزش درک Azure Stream Analytics

Understanding Azure Stream Analytics

Azure Stream Analytics پردازش رویداد پیچیده ای را برای پلتفرم ابر Azure به ارمغان می آورد. این دوره به شما می آموزد که چگونه مشاغل Stream Analytics می توانند با سایر خدمات Azure ادغام شوند و برای پردازش جریان های رویداد و تله متری استفاده شوند.


آموزش Microsoft Azure Service Bus به طور عمیق پیام رسانی کرد

Microsoft Azure Service Bus Brokered Messaging In-depth

این دوره پوشش عمیق و مفصلی از قابلیت های پیام رسان Azure Service Bus ارائه می دهد.


آموزش Microsoft Azure Service Bus عمیق

Microsoft Azure Service Bus In-depth

این دوره پوشش عمیق و مفصلی از قابلیت های Azure Service Bus را فراهم می کند. از سناریوها و داستان های دنیای واقعی برای برجسته سازی دموهای جذاب استفاده خواهد شد.