Matthew Calderwood

مت کالدروود یک مهندس ارشد نرم افزار از انگلستان با بیش از ده سال تجربه ساخت برنامه های وب با پشته فناوری مایکروسافت است. اخیراً او در حال ایجاد راه حل هایی با استفاده از پلتفرم Microsoft Azure و Power BI است - این سازمان ها را قادر می سازد اطلاعات جدیدی را با داده های خود بدست آورند و مرزهای ممکن را با هوشمندی تجاری از بین ببرند. سابقه وی در برنامه نویسی ، همراه با علاقه به همه چیز AI ، داده ها و یادگیری ماشین ، دیدگاه منحصر به فردی در زمینه توسعه برنامه های مدرن به او می دهد.
دوره های این مدرس:

آموزش ساخت برنامه های کاربردی با Power BI

Building Applications with Power BI

بیاموزید که چگونه از ویژگی های پیشرفته Power BI Embedding API استفاده کنید و راه حل های BI خود را به سطح بالاتری برسانید. گزارش ها ، داشبوردها و کاشی ها را تعبیه ، تقویت و تعامل کنید.


آموزش اولین داشبورد خود را با Power BI بسازید

Build Your First Dashboard with Power BI

Power BI روشهای مختلفی برای کاوش داده های شما و ایجاد بینش جدید ارائه می دهد ، اما از کجا شروع می کنید؟ در این دوره ، شما یاد خواهید گرفت که ساخت داشبورد غنی از ویژگی که به کاربران شما الهام می گیرد تا با داده ها کار بیشتری انجام دهند ، چقدر آسان است.


آموزش ایجاد داشبورد با Power BI

Creating Dashboards with Power BI

این دوره به شما می آموزد که چگونه داشبوردهای Power BI می توانند واقعاً راه حل های گزارش دهی شما را بهبود بخشند ، از برنامه ریزی و طراحی تا امنیت داده ها و توزیع محتوا را پوشش می دهد. همه با تمرکز بر ایجاد تجربیات عالی کاربر نهایی.


آموزش ایجاد داشبورد با Power BI

Creating Dashboards with Power BI

داشبوردهای Power BI یک روش منحصر به فرد و موثر برای تجسم داده هایی که برای کاربران شما مهم است ارائه می دهند. این دوره به شما می آموزد که چگونه یک راه حل داشبورد طراحی، ایجاد و ارائه دهید که می تواند بینش قابل عمل توسط کاربر را فعال کند.


آموزش ایجاد داشبورد با Power BI

Creating Dashboards with Power BI

داشبوردهای Power BI روشی مؤثر برای تجسم، سازماندهی و مصرف داده‌هایی که برای آنها مهم است، در اختیار کاربران قرار می‌دهند. این دوره به شما می آموزد که چگونه راه حل های داشبوردی بسازید که بینش های قابل اجرا برای کاربر را ارائه دهد.