Christopher Greer

کریس گریر تحلیلگر شبکه Packet Pioneer است و خدمات مشاوره ای آموزش و تحلیل بسته را به مشتریان در سراسر جهان ارائه می دهد. او متخصص استفاده از Wireshark برای مقابله با مشکلات عملکرد شبکه و برنامه ها در شبکه های هر اندازه است. کریس از 20 سال تجربه عملی خود در نظارت ، تجزیه و تحلیل و عیب یابی شبکه استفاده می کند تا تجربه هر شرکت کننده را در دوره های تعاملی و پرانرژی خود افزایش دهد. هنگامی که او در بسته ها عمیق نیست و یا به دیگران مهارت تجزیه و تحلیل آنها را نمی آموزد ، می توان وی را در حال نوشتن برای چندین وبلاگ صنعت ، ارائه در وبینارهای فروشنده ، ضبط نکات برای کانال YouTube خود یا سخنرانی در کنفرانس های فناوری از جمله Sharkfest - توسعه دهنده Wireshark و کنفرانس کاربر
دوره های این مدرس:

آموزش تجسم ترافیک شبکه با Wireshark

Visualizing Network Traffic with Wireshark

این دوره به شما می آموزد که چگونه از ویژگی های نمودار موجود در Wireshark برای تجسم داده های بسته استفاده کنید ، یافتن مشکلات شبکه را آسان تر می کند.


آموزش Protocol Deep Dive: QUIC

Protocol Deep Dive: QUIC

QUIC در حال حاضر پروتکل حمل و نقل برای Google، Facebook، YouTube، UBER و بسیاری دیگر است. این دوره به شما می آموزد که این پروتکل حمل و نقل را که به سرعت در حال ظهور است، آزمایش، اعتبارسنجی و عیب یابی کنید.


آموزش تجزیه و تحلیل بنیادی TCP با Wireshark

Foundational TCP Analysis with Wireshark

TCP یک پروتکل اصلی است که برنامه های تجاری را هدایت می کند ، اما اغلب یک نقطه کور در سازمان های IT است. درک کامل TCP می تواند سرعت بخشیدن به عیب یابی شبکه و برنامه ها را ایجاد کند و مهندسان را قادر به حل سریع مشکلات کند.


آموزش عیب یابی شبکه های کند با Wireshark

Troubleshooting Slow Networks with Wireshark

از برخورد با کندی در شبکه ها خسته شده اید؟ یک نسخه از Wireshark را بگیرید و در هنگام رفتن به داده های بسته ، به دنبال دلیل اصلی بسیاری از مشکلات عملکرد شبکه و برنامه باشید ، آن را دنبال کنید.


آموزش پیکربندی Wireshark برای تجزیه و تحلیل امنیت سایبری

Wireshark Configuration for Cyber Security Analysis

این دوره به شما بهترین تنظیمات و فیلترها را برای استفاده در Wireshark برای شناسایی سریع رفتار بدافزار، شمارش و اسکن و سایر ترافیک های مشکوک به شما آموزش می دهد.


آموزش تسلط بر تحلیل TCP با Wireshark

Mastering TCP Analysis with Wireshark

درک عمیق پروتکل کنترل حمل و نقل برای هر مهندس شبکه در حل مشکلات عملکرد شبکه و برنامه حیاتی است. این دوره به شما کمک می کند تا مهارت خود را در مورد TCP افزایش دهید.


آموزش حملات رایج شبکه سایبری را با Wireshark شناسایی کنید

Identify Common Cyber Network Attacks with Wireshark

این دوره به شما می آموزد که چگونه به سرعت حملات سایبری و شاخص های سازش در ترافیک شبکه را با Wireshark شناسایی کنید.


آموزش تجزیه و تحلیل پروتکل های شبکه با Wireshark

Analyzing Network Protocols with Wireshark

این دوره آموزشی به شما یاد می دهد که چگونه پروتکل های اصلی شبکه را به سرعت درک و تجزیه و تحلیل کنید. کپی Wireshark خود را بردارید، زیرا به بسته های اساسی اساسی که از برنامه های کاربردی تجاری شما پشتیبانی می کنند، عمیق خواهید رفت.