Paul Cheney

کمک به مردم برای درک آبرنگ


سلام، من پل هستم. قبل از همه‌گیری، یک فروشگاه مستقل کوچک آبرنگ در پاریس انتاریو داشتم. من از آموزش آبرنگ به صدها نفر به صورت حضوری لذت بردم. چند سال به سرعت به جلو رفت و من اکنون در حال انتقال روند تدریس خود به صورت آنلاین هستم. من فکر می کنم ضروری است هنگام آموزش آنلاین تمام تلاش خود را برای ارائه همان سطح از آموزش با کیفیت انجام دهید. مردم باید مفاهیم را درک کنند و بتوانند آنها را در کار خود به کار ببرند. چه به صورت حضوری و چه آنلاین، یادگیری هنر مهارتی است که هر کسی می تواند بر آن مسلط شود. مطمئناً ممکن است برای برخی افراد آسان تر باشد، اما هیچ جادو، استعداد پنهان و غیره وجود ندارد.

هنر یک مهارت آموخته شده است، هیچ کس با آن متولد نمی شود - مانند بسیاری از مهارت ها - فقط تمرین می خواهد. امیدوارم از کلاس های من لذت برده باشید، لطفا در صورت امکان بازخورد خود را بنویسید!

دوره های این مدرس:

آموزش بهترین روشها برای فرمهای وب Responsive

Best Practices for Responsive Web-forms

این دوره به شما کمک می کند تا با طراحی آسان فرم هایی که فرم را تکمیل می کنند ، وب را به مکان بهتری تبدیل کنید.


آموزش ایجاد چیدمان صفحه با CSS

Creating Page Layouts with CSS

این دوره اصول ساخت وب همراه با پاسخگویی همراه اول برای ساخت یک وب سایت چند صفحه ای و نحوه گنجاندن اصول طراحی برای توسعه وب را به شما آموزش می دهد.


آموزش طراحی وب Responsive دستی 1: نمایش داده های رسانه و پیش پردازش CSS

Hands-on Responsive Web Design 1: Media Queries & CSS Preprocessing

طراحی وب پاسخگو و همراه اول مهارتی است که توسعه دهنده وب در دنیای موبایل امروز به آن نیاز دارد. این دوره ، شما می آموزید که چگونه یک الگوی پاسخگو با استفاده از SASS و پیش پردازنده CSS بسازید که در توسعه وب بعدی خود استفاده خواهید کرد ...


آموزش آبرنگ بارن پرستو - استاد کلاس آبرنگ با پل چنی

Watercolor Barn Swallow - A Watercolor Masterclass with Paul Cheney

یکی از بزرگترین سوالاتی که من به عنوان مربی آبرنگ برایم پیش می آید این است که چگونه سبک نقاشی خود را سبک کنم؟ "این کلاس به یادگیری نحوه ساختن تدریجی می پردازد..."


آموزش نقاشی آزادانه در آبرنگ تمرینی در نقاشی مستقیم با پل چنی

Learn to Paint Loosely in Watercolor an Exercise in Direct Painting With Paul Cheney

"نقاشی مستقیم به این معنی است که بدون طراحی یا ترسیم سوژه خود نقاشی کنید. غیرممکن است که بیش از حد در بین خطوط ماندن در زمانی که وجود دارد..."


آموزش دست در طراحی وب Responsive است

Hands On Responsive Web Design

این دوره یک تجربه عملی فراهم می کند که در آن شما چندین صفحه وب HTML5 پاسخگو آماده برای استفاده در پروژه بعدی خود ایجاد خواهید کرد.


آموزش آبرنگ فوق العاده آسان کاج بادگیر

Super Easy Watercolor Windswept Pine

"این کلاس اولین دوره از مجموعه جدیدی است که من روی آن کار می کنم.  نگاهی به اصول اولیه در آبرنگ با استفاده از تکنیک ها و مهارت های مختلفی که در طول دوره خود به کار می بردم. .."


آموزش آبرنگ کاردینال گام به گام | هنرمند پل چنی

Watercolor Cardinal Step by Step | Paul Cheney Artist

در این کلاس یاد خواهید گرفت که چگونه این کاردینال را از طریق یک سری تمرینات گام به گام و آسان برای دنبال کردن نقاشی کنید. مواد و روش ها و د. ..


آموزش آبرنگ شاه ماهی گام به گام | هنرمند پل چنی

Watercolor Kingfisher Step by Step | Paul Cheney Artist

«اگر عاشق آبرنگ هستید و می‌خواهید یاد بگیرید چگونه خود را شل کنید و رها کنید، اما همچنان به حس واقع‌گرایی برسید، این کلاس برای شما مناسب است! در این دوره شما. .."


آموزش دستی طراحی وب Responsive 4: پیمایش

Hands-on Responsive Web Design 4: Navigation

این دوره به شما نحوه ساخت و استقرار برنامه های پاسخگو برای انواع مختلفی از طرح های ناوبری تلفن ، رایانه لوحی و دسک تاپ با HTML5 ، CSS3 ، Sass و حتی کمی JavaScript را آموزش می دهد.


آموزش زرین پر، زرین بال. استاد کلاس آبرنگ با پل چنی

Hummingbird. A Watercolour Masterclass With Paul Cheney

"آیا در کار کردن با نقاشی‌هایتان، شل نگه داشتن چیزها و جریان آزاد مشکل دارید؟ خب پس این کلاس برای شماست!  در این کلاس ما دیگری را پوشش می‌دهیم..."


آموزش نقاشی پرتره های حیوانات خانگی با برس های رایگان Procreate

Learn To Paint Pet Portraits With Procreate Free Brushes Included

"تکلیف شما وظیفه شما در این کلاس این است که یک پرتره حیوان خانگی با استفاده از Procreate در iPad اپل بکشید. من تکنیک ساده‌شده‌ام برای تقلید را به شما نشان می‌دهم. .."


آموزش طراحی وب Responsive دستی 2: تصاویر و اسلایدرهای Responsive

Hands-on Responsive Web Design 2: Responsive Images and Sliders

هنگام ایجاد هر وب سایت پاسخگو ، معمولاً از اطلاعات HTML5 ، CSS3 و SASS اطلاع دارید. این دوره به شما می آموزد که چگونه با استفاده از برچسب های تصویر و عکس که می توانید در پروژه توسعه وب بعدی خود استفاده کنید ، تصاویر واکنش گرا را پیاده سازی کنید.


آموزش پروژه عملی JavaScript: ماشین حساب خورشیدی

Hands-on JavaScript Project: Solar Calculator

این دوره توسعه دهندگان جاوا اسکریپت را که می خواهند با استفاده از توابع ، متغیرها ، حلقه ها ، سوئیچ ها ، اپراتورها و غیره تمرین کنند ، هدف قرار می دهد. درک اساسی JavaScript بسیار مفید است.


آموزش طراحی Responsive با استفاده از پیش پردازنده CSS

Hands on Responsive Design Using a CSS Preprocessor

با استفاده از قدرت پیش پردازنده CSS یک وب سایت همراه اول و پاسخگو ایجاد کنید تا بتوانید از متغیرها ، توابع ، محاسبات ، خلاصه نویسی و کوچک سازی در گردش کار طراحی وب خود استفاده کنید.


آموزش خرگوش آبرنگ قدم به قدم | هنرمند پل چنی

Watercolor Rabbit Step by Step | Paul Cheney Artist

"در این کلاس ما کمی عمیق‌تر در تکنیک‌های پیشرفته‌تر فرو می‌رویم و در عین حال از روش ساده و آسان برای شکستن نقاشی به لایه‌ها پیروی می‌کنیم.


آموزش پروژه عملی JavaScript: JSON

Hands-on JavaScript Project: JSON

یاد بگیرید که از قدرت AJAX برای دسترسی و نمایش داده های JSON از سرور محلی خود و همچنین از یک سایت خارجی با استفاده از API استفاده کنید. همچنین نحوه ایجاد پرونده های JSON را یاد خواهید گرفت.


آموزش طراحی وب Responsive دستی 3: ستون ها ، Flexbox و شبکه ها

Hands-on Responsive Web Design 3: Columns, Flexbox, and Grids

این دوره به شما آموزش می دهد که چگونه چندین طرح بندی ستون را با استفاده از بخشهای استاندارد ، Flexbox و شبکه های CSS پیاده سازی کنید. شما همچنین می توانید شکل های CSS را برای بسته بندی جالب متن بررسی کنید.


آموزش گام به گام خرس روح آبرنگ | هنرمند پل چنی

Watercolor Spirit Bear Step by Step | Paul Cheney Artist

"در این کلاس شما یاد خواهید گرفت که چگونه این خرس روح را از طریق یک سری تمرینات گام به گام به راحتی دنبال کنید.  من مواد و روش ها را پوشش خواهم داد.


آموزش شروع به کار در نقاشی دیجیتال با آبرنگ

Getting Started in Digital Watercolor Painting

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها ایجاد کند و حتی خود کلاسی را تدریس کند."


آموزش Hands On Foundation 5

Hands On Foundation 5

این دوره توسعه دهندگان وب را با Foundation 5، یک چارچوب CSS رایگان از Zurb آشنا می کند.