Jeff Hopper

جف هاپر یک توسعه دهنده راه حل چند گانه با بیش از 20 سال تجربه در چندین حوزه تجاری است. او از تمرکز بر روی .net Net برای توسعه وب و موبایل در بسیاری از سالها لذت برده است. به تازگی ، او در حال جستجو در فن آوری هایی مانند Blockchain ، یادگیری ماشین ، و پایگاه داده نمودار است. آرزوی او این است که به مردم کمک کند تا از طریق فناوری به موفقیت بیشتری دست یابند تا زمان بیشتری را برای حضور در کنار خانواده و دوستان خود آزاد کنند. او و همسر دوست داشتنی اش در حال حاضر در ایالات متحده آمریکا در RV خود ماجراجویی می کنند و از مرحله لانه خالی اخیر زندگی خود لذت می برند.
دوره های این مدرس:

آموزش مدیریت یک پایگاه داده نمودار با Amazon Neptune

Managing a Graph Database with Amazon Neptune

پیاده سازی یک راه حل پایگاه داده گرافیکی قابل اعتماد و مقاوم در برابر خطا ، تلاش چشمگیری می کند. همان جایی است که نپتون ، سرویس پایگاه داده نمودار آمازون ، می تواند به شما کمک کند تا به سرعت شما را فعال کند.


آموزش برنامه ابزار با Azure Monitor Application Insights

Instrument Application with Azure Monitor Application Insights

Microsoft Azure's Application Insights ابزاری محبوب برای کنترل عملکرد برنامه است. این دوره به شما نشان می دهد که چگونه بینش برنامه را در پروژه خود جاسازی کنید و نحوه تجزیه و تحلیل دورسنجی جمع آوری شده از پورتال Azure را نشان دهید.


آموزش ایجاد ، اتصال و نظارت بر پایگاه داده با RDS آمازون

Creating, Connecting, and Monitoring Databases with Amazon RDS

آمازون RDS خدمات میزبانی چندین موتور پایگاه داده مختلف را ارائه می دهد. نحوه ایجاد ، اتصال و نظارت بر پنج موتور پایگاه داده شخص ثالث را کاوش کنید.


آموزش توسعه دهنده Microsoft Azure: مدیریت پایگاه داده Azure SQL

Microsoft Azure Developer: Managing Azure SQL Database

مدیریت پایگاه داده Azure SQL دارای جنبه های زیادی است. در این دوره، دانش اساسی در مورد ابزارهای موجود برای ایجاد، به روز رسانی و مدیریت پایگاه داده Azure SQL را خواهید آموخت.


آموزش توسعه دهنده Microsoft Azure: ادغام یک برنامه یا سرویس با Microsoft Graph

Microsoft Azure Developer: Integrating an App or Service with Microsoft Graph

مایکروسافت مجموعه ای قوی از محصولات و خدمات دارد و یک API در این منابع به نام Microsoft Graph ارائه کرده است. این دوره به شما نشان می دهد که چگونه از این محصولات و خدمات در راه حل های خود استفاده کنید.


آموزش Xamarin.Forms: The Big Picture

Xamarin.Forms: The Big Picture

Xamarin.Forms چارچوب Xamarin را با یک انتزاع مشترک از اشیاء رابط کاربری مشترک هر پلتفرم گسترش می دهد. در این دوره، دانش اساسی را می آموزید که به شما کمک می کند تصمیم بگیرید که آیا Xamarin.Forms می تواند به توسعه چند پلتفرمی شما کمک کند یا خیر.


آموزش Microsoft Azure Developer: پیاده سازی برنامه با برنامه های گزارش سرویس

Microsoft Azure Developer: Implementing Application Logging with App Service Logs

Log Diagnostics به شما کمک می کند از طریق آنچه رخ داده است گام بردارید تا بتوانید گزارش های خطای کاربر را تشخیص دهید. در این دوره ، شما یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از Logs Diagnostic Microsoft Azure برنامه های تولیدی خود را کنترل کنید.


آموزش استعلام داده ها در پایگاه های داده AWS

Querying Data in AWS Databases

ذخیره و پرس و جو داده ها هسته اصلی هر برنامه کاربردی تجاری است. در این دوره ، شما پیکربندی ها و بسته های مورد نیاز برای جستجوی نمونه ای از پایگاه داده RDS را فرا خواهید گرفت.