Dan Wellman

دن ولمن توسعه دهنده وب ، نویسنده و مدرس دوره از انگلستان است. او بیش از ده سال است که یک توسعه دهنده است و تقریباً مدت طولانی است که در مورد تجربیات خود می نویسد و فیلم می سازد. او 9 کتاب در مورد کتابخانه های جاوا اسکریپت نوشت و حدود 50 دوره ویدیویی در زمینه توسعه جلویی تولید کرد. او در حال حاضر رئیس UI سیستم های DST است و به همراه همسر و چهار فرزندش در ساحل جنوبی انگلستان زندگی می کند.
دوره های این مدرس:

آموزش ساخت اجزای قابل استفاده مجدد از زاویه با استفاده از نمودار

Building Reusable Angular Components Using Schematics

در این دوره شما خواهید آموخت که چگونه مجموعه موجودی از اجزا و خدمات Angular را تهیه کرده و آنها را به صورت شماتیک بسته بندی کنید.


آموزش با استفاده از ماژول های TypeScript

Using TypeScript Modules

با یادگیری کامل نحوه کار سیستم ماژول TypeScript ، پایه محکمی از دانش اساسی TypeScript ایجاد کنید. اکسل در وارد کردن و صادر کردن کد ، تسلط بر ماژول های محیط ، و گرفتن روند حل ماژول TypeScript.


آموزش جاوا اسکریپت پروکسی و بازتاب

JavaScript Proxies and Reflection

با یکی از کم استفاده ترین اما قدرتمندترین ویژگی های مدرن جاوا اسکریپت کنار بیایید. رابط برنامه نویسی Proxy و Reflect و یاد بگیرید که این API ها برای چه کاری استفاده می شوند ، نحوه استفاده از آنها و زمان استفاده از آنها چیست.


آموزش ایجاد یک فایل اعلان نوع در TypeScript

Creating a Type Declaration File in TypeScript

این دوره به شما یاد می‌دهد که چگونه فایل‌های اعلان TypeScript ایجاد کنید تا اطلاعات نوع را برای رایج‌ترین انواع کتابخانه جاوا اسکریپت ارائه کنید - آنهایی که بر اساس جهانی‌ها یا ماژولارهای مدرنی که از ماژول‌های ES، CommonJS، AMD یا UMD استفاده می‌کنند.