Russell Smith

راسل اسمیت در زمینه مدیریت و امنیت سیستم های IT مستقر در مایکروسافت تخصص دارد. راسل علاوه بر مشارکت در نشریه Petri IT Knowledgebase ، برای Netwrix وبلاگ می نویسد و مدرس Pluralsight است. راسل بیش از 14 سال تجربه در زمینه فناوری اطلاعات دارد و کتابی در زمینه امنیت ویندوز نوشته است ، یکی از نویسندگان این مجموعه برای دوره های رسمی آکادمیک مایکروسافت (MOAC) است و همکار همیشگی مجله Windows IT Professional است.
دوره های این مدرس:

آموزش شروع کار با Puppet Bolt

Getting Started with Puppet Bolt

این دوره هر آنچه برای شروع سریع کار با مدیریت پیکربندی نیاز دارید را در اختیار شما قرار می دهد. بدون استفاده از زیرساخت ها ، از اسکریپت های مدیریت موجود برای تنظیم وظایف پیچیده در چندین دستگاه Linux و Windows استفاده کنید.


آموزش شروع با بینش عملیاتی لاجوردی

Getting Started with Azure Operational Insights

با استفاده از Azure Operational Insights برای بهبود امنیت و فناوری اطلاعات ، اطلاعات رویداد را از حساب های ذخیره سازی Windows Server و Azure جمع آوری ، جستجو و تجزیه و تحلیل کنید.


آموزش گسترش Active Directory به Cloud

Extending Active Directory to the Cloud

با نحوه نصب کنترل کننده های دامنه Active Directory در Azure cloud آشنا شوید و ارتباطی بین Azure و شبکه موجود خود برقرار کنید.


آموزش مدیریت تنظیمات با Azure Automation DSC

Managing Configurations with Azure Automation DSC

Azure Automation DSC یک فناوری مدیریت سرور مبتنی بر ابر است. در این دوره ، شما نحوه پیکربندی سرورهای cloud و داخلی را با استفاده از Azure Automation DSC یاد خواهید گرفت.


آموزش مدیریت و امنیت ویندوز سرور با Puppet

Managing and Securing Windows Server with Puppet

این دوره به شما می آموزد که چگونه از Puppet برای مدیریت سرورهای ویندوز و Active Directory خود ، نه فقط Linux ، و تولید گزارش استفاده کنید تا بتوانید بررسی کنید که آیا سرورهای Windows با خط مشی های امنیتی شرکت سازگار هستند.


آموزش اتصال PowerShell به اشتراک Azure شما

Connecting PowerShell to Your Azure Subscription

Microsoft Azure PowerShell را نصب کنید و به طور امن به اشتراک Azure خود متصل شوید.


آموزش مدیریت تنظیمات سازمان برای پیام رسانی Microsoft 365

Managing Organization Settings for Microsoft 365 Messaging

در این دوره ، شما به نحوه ارائه پیام 366 از طریق Microsoft Online و نحوه پیکربندی همزیستی با Exchange Server داخلی برای ایجاد استقرار ترکیبی ، می پردازید.