Andrew Morgan

اندرو یک مشاور مستقل با تخصص متقابل در زمینه طراحی ، توسعه و استقرار سیستم های نرم افزاری سطح سازمانی است. آندرو با کار با مشتری های مختلف ، در معرض انبوهی از فناوری های مختلف قرار دارد که اخیراً در زمینه خدمات ریز خدمات جاوا و تحویل مداوم تخصص دارد. اندرو به طور فعال در جامعه گسترده شرکت می کند ، در کنفرانس های بین المللی سخنرانی می کند ، دوره های آموزشی ارائه می دهد ، به منبع باز کمک می کند و برای InfoQ می نویسد.
دوره های این مدرس:

آموزش استفاده از Jenkins X برای Cloud-CI/CD

Using Jenkins X for Cloud-native CI/CD

بیاموزید که چگونه با استفاده از Jenkins X ، یک پلت فرم CI/CD دارای نظر در بالای Kubernetes ، ساده سازی CI/CD را انجام دهید.


آموزش معرفی قرارداد ابر بهار

Introduction to Spring Cloud Contract

یاد بگیرید که با این دوره پایه در Spring Cloud Contract ، یک چارچوب قرارداد مبتنی بر مصرف کننده ، مبتنی بر جاوا ، ریز سرویس های جاوا را توسعه داده و آزمایش کنید.


آموزش چارچوب Spring: بررسی اجمالی داده های Spring

Spring Framework: Overview of Spring Data

با این دوره مقدماتی Spring Data ، مجموعه ای از پروژه های دسترسی به داده مبتنی بر جاوا ، نحوه کار با پایگاه داده به طور موثرتر در جاوا را بیاموزید.


آموزش مقدمه ای بر WireMock

Introduction to WireMock

به WireMock ، شبیه ساز API های مبتنی بر HTTP بروید. WireMock با جایگزینی وابستگی های HTTP برنامه شما با شبیه سازی که می توانید کنترل کنید ، به آزمایش آسان تر کمک می کند.


آموزش Spring Cloud Config 3 Fundamentals

Spring Cloud Config 3 Fundamentals

مدیریت پیکربندی مشترک در میان میکروسرویس ها و محیط ها اغلب می تواند منجر به کارهای دستی، تکراری و مستعد خطا شود. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه پیکربندی میکروسرویس های خود را با استفاده از Spring Cloud Config متمرکز و خارجی کنید.