Tim Tomes

تیم ایمان ، شوهر ، پدر ، پیشکسوت ، توسعه دهنده نرم افزار ، مهندس امنیت برنامه های وب و بنیانگذار PractiSec (خدمات امنیتی عملی) است. با تجربه گسترده در زمینه امنیت برنامه های وب و توسعه نرم افزار ، تیم در حال حاضر مشاغل مشورتی را انجام می دهد ، چندین پروژه نرم افزار منبع باز (Recon-ng Framework ، چارچوب موقعیت جغرافیایی HoneyBadger ، PwnedHub و غیره) را مدیریت می کند ، مقالات فنی می نویسد (lanmaster53.com) اغلب در موضوعات امنیتی به طور مستقل و در کنفرانس های اصلی امنیت اطلاعات (DerbyCon ، ShmooCon ، DefCon ، Black Hat ، و Wild West Hackin 'Fest و غیره) درباره موضوعات امنیتی آموزش و ارائه می دهد. تیم در همه موارد Burp Suite Pro ، مربی Burp Preferred Portswigger و متخصص در لرزاندن درخواست های HTTP یک رهبر صنعت است.
دوره های این مدرس:

آموزش جمع آوری اطلاعات فنی با Recon-ng

Technical Information Gathering with Recon-ng

بازخوانی به طور خودکار جمع آوری اطلاعات فنی را کاهش می دهد تا زمان صرف شده برای شناسایی در طول تعاملات تیم قرمز را به شدت کاهش دهد. روش خود را با نسل بعدی قابلیت جمع آوری اطلاعات منبع باز ساده کنید.


آموزش تست قلم اپلیکیشن وب: نقشه برداری

Web App Pen Testing: Mapping

درک هدف جزء حیاتی هر عملیات تهاجمی است. این دوره به شما می آموزد که چگونه درک کاملی از برنامه های کاربردی وب به دست آورید تا پتانسیل کشف آسیب پذیری را به حداکثر برسانید.


آموزش تست قلم اپلیکیشن وب: شناسایی

Web App Pen Testing: Reconnaissance

شناسایی، اولین مرحله حیاتی تست نفوذ، برای درک سطح حمله یک برنامه وب هدف حیاتی است. این دوره پایه و اساس تبدیل شدن به یک آزمایش کننده ماهر نفوذ برنامه های وب را ایجاد می کند.