David O'Brien

دیوید اوبراین سخنران منظمی در کنفرانس های بین المللی درباره موضوعات مربوط به اتوماسیون پشته فناوری مایکروسافت است. وی تقریباً 10 سال در صنعت IT فعالیت داشته و 5 ساله با ارزش ترین حرفه ای مایکروسافت (MVP) برای فناوری های Cloud و Datacenter است. تجربه وی توسط پروژه های بزرگ IT در سراسر اروپا و استرالیا پشتیبانی می شود که هدف اصلی وی همیشه اتوماسیون هرچه بیشتر و آوردن افراد در مسیر اتوماسیون کامل در دنیای مایکروسافت بوده است. دیوید به خاطر عقاید قوی و اطمینان از درک جامعه فناوری اطلاعات از ارزش مایکروسافت در دنیای ابر محور شناخته شده است. او به طور منظم با موضوعات پیرامون Microsoft Azure و Amazon Web Services با تمرکز شدید بر بار کاری ویندوز و منبع باز وبلاگ می نویسد.
دوره های این مدرس:

آموزش مدیر سیستم های AWS: شروع کار

AWS Systems Manager: Getting Started

مدیریت ماشین های مجازی پیش پا افتاده نیست. این دوره به شما می آموزد که چگونه از خدمات مدیریت سیستم AWS به نفع خود استفاده کنید تا بتوانید روی کارهای مهم تمرکز کنید.


آموزش ساخت خط لوله یکپارچه سازی پیوسته Azure

Building an Azure Continuous Integration Pipeline

ادغام مداوم به همان اندازه که برای نرم افزار مهم است برای زیرساخت ها نیز مهم است. این دوره نحوه ایجاد خطوط لوله ادغام پیوسته با Visual Studio Team Services برای Microsoft Azure را آموزش می دهد.


آموزش AWS Simple Systems Manager برای EC2: شروع کار

AWS Simple Systems Manager for EC2: Getting Started

این دوره به شما می آموزد که چگونه با استفاده از AWS Systems Manager برای EC2 ماشین های مجازی را کاملاً بدون سرور مدیریت کنید ، که برای sysadmins و توسعه دهندگان یک نجات دهنده زندگی است.