Matt Henry

مت یک فرد حرفه ای جذاب و جذاب است. از آنجا که وی در دوران راهنمایی کار در فن آوری را آغاز کرد ، حرفه مت متولد تهیه فیلم ، فیلم ، طراحی ، توسعه ، مدیریت محصول و دوره است. او در حال حاضر معاون تولید در آموزش زبان نوآورانه است ، و یک بستر یادگیرنده محور برای دانش آموزان برای رسیدن به اهداف زبان خود ایجاد می کند. مت به عنوان یک متخصص متعهد ، معتقد است که یادگیری موضوعات متنوع می تواند از طریق روشهای غیرقابل پیش بینی و غیرقابل اندازه گیری از تفکر فرد سودمند باشد. مت معتقد به توانایی روزافزون فناوری در آموزش مفاهیم در سراسر موانع جغرافیایی و اقتصادی است. مت با سلام از آیداهو ، شش سال در توکیو زندگی کرد و اکنون در سالت لیک سیتی زندگی می کند.
دوره های این مدرس:

آموزش ایجاد Layout با CSS

Creating Layouts with CSS

این دوره به شما می آموزد که چگونه به عنوان بخشی از یک تیم یا به عنوان یک توسعه دهنده فول استک، طرح بندی های زیبا و پاسخگو را در CSS پیاده سازی کنید.


آموزش ایجاد طرح بندی با CSS Grid

Creating Layouts with CSS Grid

کدگذاری طرح های وب تاکنون هرگز آسان نبوده است. این دوره به شما CSS Grid را می آموزد ، فناوری برای تعریف طرح بندی منطقی برای وب سایت های شما که سرانجام آماده ورود به جریان اصلی است.


آموزش آرایه ها و اشیاء در جاوا اسکریپت

Arrays and Objects in JavaScript

این دوره به شما درک عمیقی از آرایه ها و اشیاء در جاوا اسکریپت و نحوه استفاده از آنها برای حل وظایف دنیای واقعی می آموزد.


آموزش دسترسی: ساختار وب سایت و درک مطلب

Accessibility: Website Structure and Comprehension

قابلیت دستیابی می تواند در انتها اضافه شود یا می تواند پایه و اساس کلیه پروژه های شما باشد. این دوره به شما کمک می کند وب سایت های قوی و معنایی ایجاد کنید که کاملاً برای همه قابل استفاده باشد.