Jordan Yankovich

اردن یک مشاور دیجیتال برای یک شرکت مشاور سطح بالای مدیریت برتر است. " اردن متخصص در زمینه تولید و تحویل نرم افزار سازمانی در جدیدترین اکوسیستم های ابری است. او غالباً از منابع و تشابهات فرهنگ پاپ برای توصیف پارادایم ها و چارچوب های نرم افزاری استفاده می کند. اردن تیم هایی را برای ایجاد برنامه های قابل توسعه برای بخش های تجاری مانند ارتباطات از راه دور ، خودرو ، اتوماسیون نیروی میدانی ، مدیریت ساخت و ساز و مراقبت های بهداشتی ایجاد و هدایت کرده است. جردن به جستجوی مشکلات جالب جدید IT در سراسر ایالات متحده می پردازد ، اما در دالاس ، تگزاس زندگی می کند و به ندرت یک بازی خانگی دالاس ماوریکس را از دست می دهد. به من ایمیل بزنید: jordanryanyankovich@gmail.com.
دوره های این مدرس:

آموزش معماری IAM برای امنیت در AWS

Architecting IAM for Security on AWS

به سرعت به سؤالات «چه چیزی برای من مفید است؟» پاسخ دهید. یا "چرا باید این دوره را بگذرانم؟" 1-2 جمله (حداکثر 250 کاراکتر) فقط عنوان را تکرار نکنید. مختصر باشید، اما همچنان کاربر را از چیزهای اساسی که در این دوره یاد خواهند گرفت آگاه کنید.


آموزش کدگذاری در AWS Cloud9 IDE

Coding in AWS Cloud9 IDE

AWS Cloud9 یک محیط توسعه یکپارچه (IDE) است که به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا کدها را در مرورگر بنویسند ، اجرا کنند و از آن اشکال زدایی کنند. این دوره اصول Cloud9 و نحوه استفاده از آن برای توسعه برنامه ها در cloud را به شما آموزش می دهد.


آموزش ساخت یک خوشه Elasticsearch با سرویس Elasticsearch آمازون در AWS

Building an Elasticsearch Cluster with Amazon Elasticsearch Service on AWS

این دوره کاربران را با Elasticsearch در AWS آشنا می کند و نشان می دهد که چگونه می توان با استفاده از Elasticsearch در اکوسیستم AWS به راحتی راه حل های جستجوی سازمانی و تجزیه و تحلیل را ایجاد کرد.


آموزش از بین بردن سرپرست گواهی شده AWS SysOps: آزمون کاردانی

Demystifying the AWS Certified SysOps Administrator: Associate Exam

AWS Certified SysOps Administrator: Associate Exam توانایی فرد را برای انجام وظیفه یک مدیر سیستم در ابر AWS تأیید می کند. این دوره مفاهیم و دانش بنیادی را برای آمادگی در این آزمون به شما می آموزد.


آموزش مقدمه ای بر AWS Cloud Security

Introduction to AWS Cloud Security

خدمات وب آمازون یک ارائه دهنده ابر پیشرو است که راه حل های ابری مقیاس پذیر را در سراسر جهان ارائه می دهد. این دوره اصول اولیه ایجاد یک محیط ابری امن در AWS را به شما آموزش می دهد که می تواند حفاظت از داده ها و درآمد برنامه شما را افزایش دهد.