Heather Mylan-Mains

هدر اهل Des Moines ، آیووا است. او در آنجا بزرگ شد ، لیسانس و تحصیلات خود را در آنجا دنبال کرد و برای تأمین خانواده اش ماند. او محرکی برای تغییر به عنوان یک مادر ، مشاور ، مربی ، سخنران و داوطلب IIBA (R) است. وی برای بیش از 20 سال گذشته به تیم ها کمک کرده است تا مشکلات مربوط به خدمات مالی ، بیمه و آموزش عالی را شناسایی و حل کنند. پروژه ها شامل توسعه سیستم جدید ، بهبود فرآیند ، پیاده سازی COTS و مربیگری سایر تحلیلگران تجارت هستند. او تجزیه و تحلیل عالی را نشان می دهد. هدر یک همکار است و افراد را در تمام سطوح در سازمان ها درگیر می کند. هیچ بخشی از ماتریس RACI وجود ندارد که وی مسئولیتی در قبال آن نداشته باشد! هدر دارای لیسانس حسابداری از کالج گراند ویو است و یک MBA از دانشگاه Drake یک متخصص تجزیه و تحلیل تجارتی کسب و کار a CBAP (R) است و یک استاد مجاز SCM ، CSM است. وبلاگ های هدر در www.BAsWithoutBorders.com. او را در توییتر در Heather_MM دنبال کنید ، برای مشاوره ، مشاوره و انگیزه.
دوره های این مدرس:

آموزش اولویت قرار دادن مردم به عنوان یک تحلیلگر تجارت

Putting People First as a Business Analyst

تجزیه و تحلیل موفق کسب و کار به توانایی شما برای همکاری خوب با مردم بستگی دارد. کار ساده ای نیست این دوره مهارت ها و تکنیک هایی را آموزش می دهد که به شما کمک می کند مردم را در درجه اول قرار دهید و موفقیت در تجزیه و تحلیل تجارت را امکان پذیر می کند.


آموزش استخراج اطلاعات از سهامداران

Eliciting Information from Stakeholders

این دوره به شما یاد می دهد که استخراج چیست و برخی از تکنیک های استخراج و نحوه اعمال آنها را به صورت حضوری یا از راه دور شرح می دهد. نمونه هایی از نحوه استفاده از آنها برای کمک به تصمیم گیری سازمان ها را مشاهده خواهید کرد.


آموزش زندگی در یک تیم فناوری اطلاعات به عنوان تحلیلگر تجارت

Living in an IT Team as a Business Analyst

آیا داشتن یک کتاب راهنما که به شما بگوید کار در یک بخش چگونه است مفید نخواهد بود؟ این دوره دیدگاه مشترک تحلیل گرانی را دارد که در یک تیم فناوری کار می کنند.