Fabien Ruffin

Fabien بیش از 9 سال است که در صنعت توسعه وب فعالیت می کند ، بیشتر آنها با فناوری های مایکروسافت کار می کنند. او مشغول ساخت ریز سرویس ها در NET بوده و علاقه زیادی به تحویل مداوم و اتوماسیون دارد. در طی چند سال گذشته او همچنین زمان قابل توجهی را صرف یادگیری جزئیات خدمات وب آمازون کرده است. او در فرانسه زندگی و کار کرده است ، اما اکنون در استرالیا زندگی می کند و در حال حاضر برای Domain.com.au ، یک سیستم عامل پیشرو در املاک ، به عنوان مدیر فناوری کار می کند.
دوره های این مدرس:

آموزش ذخیره سازی فایل با استفاده از AWS S3 و Glacier: Developer Deep Dive

File Storage Using AWS S3 and Glacier: Developer Deep Dive

با استفاده از سرویس ذخیره سازی ساده AWS (S3) و AWS Glacier با ذخیره سازی در خدمات وب آمازون شروع کنید. شما یاد خواهید گرفت که چگونه از سرویس ذخیره سازی AWS و همچنین مقیاس باورنکردنی آنها برای ارتقاء برنامه های خود به بهترین نحو استفاده کنید.


آموزش توسعه دهنده AWS: مهاجرت برنامه های خود به ابر

AWS Developer: Migrating Your Applications to the Cloud

انتقال برنامه‌ها به فضای ابری می‌تواند کمی دلهره‌آور باشد و دیدن اینکه از کجا شروع کنید و چه کاری باید انجام شود، همیشه آسان نیست. در این دوره آموزشی، با استراتژی های مختلف مهاجرت و نحوه استفاده حداکثری از AWS Cloud آشنا خواهید شد.


آموزش پیاده سازی میخانه/پیام فرعی با Amazon SNS

Implementing Pub/Sub Messaging with Amazon SNS

این دوره به شما آموزش می دهد که چگونه با استفاده از SNS آمازون پیام رسانی منتشر یا اشتراک در AWS را پیاده سازی کنید. شما با روش های مختلف انتشار پیام در SNS و همچنین نحوه اشتراک در یک موضوع SNS و پردازش پیام آشنا خواهید شد.


آموزش ادغام مداوم با psake و TeamCity: شروع کار

Continuous Integration with psake and TeamCity: Getting Started

بیاموزید که از psake ، ابزاری اتوماسیون ساخت PowerShell ، برای ساخت یک خط لوله ادغام مداوم مستقل و قابل استفاده مجدد که به راحتی با TeamCity ادغام می شود ، استفاده کنید.


آموزش Microsoft Azure Developer: نظارت بر عملکرد

Microsoft Azure Developer: Monitoring Performance

دانستن اینکه اجزای مختلف برنامه های شما در هر زمان چگونه رفتار می کنند برای قابلیت اطمینان بسیار مهم است. این دوره به شما در مورد ابزارهای مختلف نظارت موجود در Microsoft Azure و نحوه استفاده بهینه از آنها آموزش می دهد.