Dr. Sunny Wear

Sunny Wear ، D.Sc. ، یک معمار امنیت برنامه و تستر نفوذ برنامه های وب است. گستردگی تجربه وی شامل شبکه ، داده ها ، برنامه ها و معماری امنیتی و همچنین برنامه نویسی در چندین زبان و سیستم عامل است. وی دکترای علوم امنیت سایبری را در اختیار دارد و نویسنده چندین کتاب مرتبط با امنیت از جمله کتاب اخیر Burp Suite Cookbook است. کتاب های او به pentesters و برنامه نویسان کمک می کند تا هنگام استفاده از Burp Suite آسیب پذیری های برنامه ها را به راحتی پیدا کنند. او گفتگوها و کلاسهای امنیتی را به صورت محلی و در کنفرانسهایی مانند DefCon 27 ، BSides Orlando ، BSides Tampa ، AtlSecCon ، Hackfest CA و BSides Springfield برگزار می کند.
دوره های این مدرس:

آموزش نوشتن ماکرو و افزونه های Burp Suite

Writing Burp Suite Macros and Plugins

با نحوه نوشتن ماکرو و برنامه های افزودنی Burp Suite به زبانهای مختلف آشنا شوید. Burp API ، کلاسها و ساختار پشتیبانی آن را بفهمید تا بتوانید خود را در نوشتن عملکرد Burp سفارشی برای نیازهای برنامه نویس و پنت استر خود مجهز کنید.


آموزش تست نفوذ برنامه پیشرفته وب با Burp Suite

Advanced Web Application Penetration Testing with Burp Suite

مجموعه Burp می تواند به بهبود تست نفوذ شما کمک کند. این یک دوره پیشرفته است که برای گسترش دانش شما در مورد محصول Burp Suite طراحی شده است تا از بسیاری از ویژگی های کمتر شناخته شده ارائه شده در ابزار استفاده کند.


آموزش تست نفوذ برنامه وب با Burp Suite

Web Application Penetration Testing with Burp Suite

آیا می خواهید بیاموزید که چگونه فقط از ثبت درخواست ها و پاسخ ها از Burp استفاده کنید؟ این دوره به شما کمک می کند تا به سرعت به شما کمک کند تا از همه قابلیت های Burp Suite بهره مند شوید.