Brian Harrison

برایان بیش از یک دهه است که در فضای Cloud به عنوان معمار Cloud و مهندس Cloud کار می کند. او تجربه ساخت برنامه های توسعه برنامه ، زیرساخت و مبتنی بر هوش مصنوعی را با استفاده از فن آوری های مختلف مبتنی بر OSS و غیر OSS دارد. او علاوه بر کار در Pluralsight ، همیشه در تلاش است تا با وبلاگ ها و ویدئوهای فراوان خود ، به مشتریان در مورد چگونگی شروع کار در ابر آموزش دهد. او در حال حاضر به عنوان یک Cloud Solution Architect برای مایکروسافت در حال کار در زمینه طراحی راه حل با استفاده از بسیاری از زمینه های تجربی خود است.
دوره های این مدرس:

آموزش شناسایی نیازهای امنیتی یک راه حل AI

Identifying Security Requirements of an AI Solution

در این دوره ، شما از طریق خدمات مورد استفاده برای ایجاد یک راه حل AI در Azure و الزامات مورد نیاز برای امنیت راه حل ، از جمله امنیت داده ها و امنیت استقرار مدل های یادگیری ماشین و خدمات شناختی ، گام بر خواهید داشت.


آموزش استقرار خدمات زیربنایی اساسی در AWS

Deploying Basic Infrastructure Services on AWS

در این دوره ، شما یاد خواهید گرفت که چگونه یک نصب مستقر مبتنی بر VPC مبتنی بر VPC در AWS تنظیم کنید که به راحتی قابل استفاده برای توسعه دهندگان است و از آنها استفاده می کنند و آنها را مدیریت می کنند.


آموزش پیاده سازی راه حل چارچوب Microsoft Azure AI Bot

Implementing a Microsoft Azure AI Bot Framework Solution

در این دوره ، شما می آموزید که چگونه یک راه حل Bot Framework را از ابتدا ایجاد کنید ، از جمله اینکه چگونه آن را با سایر اجزای Azure مانند خدمات AI ، موتورهای جستجو و پایگاه داده Backends ترکیب کنید و سپس آن را به سمت تولید سوق دهید.


آموزش طراحی استقرار زیرساخت ها در AWS

Designing Infrastructure Deployment on AWS

این دوره به شما استراتژی و طراحی انتخاب خدمات زیرساختی را که برای پروژه خود در AWS نیاز دارید ، آموزش می دهد. شما با محاسبه ، شبکه ، ذخیره سازی و نظارت بر همه موارد AWS و نحوه برنامه ریزی معماری برای آنها آشنا خواهید شد.


آموزش طراحی استراتژی نظارت برای راه حل در Microsoft Azure

Designing a Monitoring Strategy for a Solution in Microsoft Azure

شما یک درک عملی از چگونگی ایجاد یک استراتژی نظارت با استفاده از خدمات مختلف Azure پیدا خواهید کرد. در نسخه های نمایشی انواع نظارت موجود و همچنین نحوه پیکربندی آنها نمایش داده می شود.