Jesper De Jong

Jesper یک توسعه دهنده و معمار نرم افزار بسیار باتجربه و مستقل است. وی نرم افزارهای کارآمد ، مقیاس پذیر ، با کیفیت بالا و سمت سرور را در جاوا و مقیاس طراحی و تولید می کند. او خلاقیت در اختراع و ساخت سیستم های نرم افزاری را دوست دارد و دوست دارد به دیگران آموزش دهد و دانش خود را با دیگر توسعه دهندگان به اشتراک بگذارد تا به آنها در نوشتن کدی تمیز ، کارآمد ، کاملاً مناسب و قابل نگهداری کمک کند.
دوره های این مدرس:

آموزش چارچوب بهار 5: تصویر بزرگ

Spring Framework 5: The Big Picture

Spring Framework یک فریم ورک کاربردی جاوا است که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. این دوره یک نمای کلی از Spring Framework و سایر پروژه های Spring را در اختیار شما قرار می دهد.


آموزش Java EE: کار با JSON با استفاده از JSON-B و JSON-P

Java EE: Working with JSON Using JSON-B and JSON-P

JSON تقریباً در همه برنامه های وب مدرن استفاده می شود و درک آن برای هر توسعه دهنده ای ضروری است. این دوره به شما در مورد JSON Binding (JSON-B) و JSON Processing (JSON-P) با استفاده از Java EE آموزش می دهد.


آموزش ایجاد و استفاده از آرایه ها (گواهینامه Java SE 8 Programmer 1 1Z0-808)

Creating and Using Arrays (Java SE 8 Programmer 1 Certification 1Z0-808)

آرایه ها یکی از ویژگی های ضروری جاوا هستند که به عنوان یک برنامه نویس حرفه ای جاوا باید آن را درک کنید. این دوره هر آنچه را که در مورد کار با آرایه ها برای آزمون گواهینامه Oracle Java SE 8 Programmer I باید بدانید را به شما آموزش می دهد.


آموزش Java EE: شروع با JavaServer Faces

Java EE: Getting Started with JavaServer Faces

JavaServer Faces چارچوب برنامه وب تحت کامپوننت استاندارد Java EE است. این دوره به شما نحوه استفاده از JSF برای ساختن یک برنامه وب کامل ، از جمله ایجاد رابط کاربری و منطق تجارت را آموزش می دهد.


آموزش چکمه های بهار 3 اصول

Spring Boot 3 Fundamentals

Spring Boot شما را قادر می سازد تا میکروسرویس ها و سایر برنامه ها را با استفاده از Spring Framework به سرعت و به راحتی ایجاد کنید. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه خدمات وب RESTful را ایجاد کنید که داده ها را در یک پایگاه داده با استفاده از Spring Boot ذخیره می کند.


آموزش کار با XML در جاوا با استفاده از JAXB

Working with XML in Java Using JAXB

JAXB استاندارد API جاوا است که شکاف بین اشیا X XML و Java را از بین می برد. این دوره به شما نحوه استفاده از JAXB ، روشهای مختلف کار با طرحهای XML ، یکپارچه سازی JAXB در روند ساخت و استفاده از JAXB با سرویسهای وب را آموزش می دهد.


آموزش کار با استریم ها و عبارات لامبدا در جاوا (گواهی توسعه دهنده جاوا SE 11 1Z0-819)

Working with Streams and Lambda Expressions in Java (Java SE 11 Developer Certification 1Z0-819)

این دوره هر آنچه را که باید در مورد عبارات لامبدا و استریم ها در جاوا بدانید را به شما آموزش می دهد تا بتوانید از آنها برای کار خود استفاده کنید و شما را برای موفقیت در آزمون Oracle Java SE 11 Developer Certification آماده کنید.


آموزش ادغام بهار: نظارت ، مدیریت سیستم و اشکال زدایی

Spring Integration: Monitoring, System Management and Debugging

ویژگی های نظارت و مدیریت برای برنامه های آماده تولید ضروری است. این دوره به شما می آموزد که چگونه این ویژگی ها را در برنامه Spring Integration و همچنین ابزارهایی برای تجزیه و تحلیل و اشکال زدایی قرار دهید.


آموزش ویژگی های زبان پیشرفته Java SE 17

Java SE 17 Advanced Language Features

شما می خواهید به عنوان یک توسعه دهنده جاوا دانش خود را عمیق تر کنید. این دوره به شما جاوا 17 را فراتر از اصول اولیه آموزش می دهد و یاد می گیرید که چگونه از رکوردها، کلاس های مهر و موم شده، عبارات لامبدا، حاشیه نویسی، ژنریک ها و سایر ویژگی های جاوا به طور موثر استفاده کنید.


آموزش ادغام بهاری: شروع کار

Spring Integration: Getting Started

این دوره شما را با الگوهای ادغام بهار و ادغام سازمانی آشنا می کند. ادغام Spring امکان ادغام انواع مختلف سیستم با استفاده از پیام ناهمگام را در پروژه مبتنی بر Spring Framework آسان می کند.