Brian Treese

برایان تریز طراح ارشد SoCreate ، شرکتی است که روشی آسان و سرگرم کننده برای تبدیل ایده های عالی به فیلم نامه های نمایش فیلم و تلویزیون ایجاد می کند. از نظر فنی یک طراح وب (او همیشه جنبه زیبایی وب را دوست داشت) ، اما تخصص او در فتوشاپ و ایلوستریتور متوقف نمی شود. وی بیش از یک دهه است که با استفاده از فناوری هایی مانند HTML ، CSS ، SASS ، SVG ، JavaScript ، Angular ، jQuery ، ASP.Net ، PHP و غیره وب سایت هایی را ایجاد کرده است. در حالی که او بسیار لذت می برد از ساختن چیزهایی ، او همچنین یادگیری را دوست دارد و لذت بردن از دانش خود را با دیگران در این زمینه و یا آرزو دارد که به دنیای شگفت انگیز توسعه وب وارد شود.
دوره های این مدرس:

آموزش مبانی SVG

SVG Fundamentals

این دوره از موارد ضروری SVG شامل موارد موجود ، نحوه ایجاد ، نحوه استفاده از آنها ، عناصر مشترک ، sprites ، انیمیشن و موارد دیگر است.


آموزش چیدمان وب مدرن با Flexbox و CSS Grid

Modern Web Layout with Flexbox and CSS Grid

با ماژول جعبه انعطاف پذیر و طرح شبکه GSSS دنیای مدرن طرح بندی وب را کاوش کنید.


آموزش برنامه های کاربردی زاویه ای

Styling Angular Applications

وقتی صحبت از CSS و Angular می شود ، باید نحوه اعمال سبک ها در برنامه های خود یا عقب ماندن را تغییر دهید. در این دوره ، شما خواهید آموخت که چگونه سبک ها به صورت زاویه دار کار می کنند ، نحوه استفاده از سیستم های قابل نگهداری با استفاده از CSS و SASS و موارد دیگر


آموزش ایجاد وب سایت برای دسترسی: شروع به کار

Developing Websites for Accessibility: Getting Started

بیاموزید که چگونه معلولان به وب دسترسی و استفاده می کنند ، نحوه آزمایش و ارزیابی قابلیت دسترسی ، ملاحظات طراحی ، نحوه ساخت فرم های قابل دسترسی و چگونگی فراهم آوردن قابلیت دسترسی به تصاویر و سایر رسانه ها در این دوره عملی.


آموزش برنامه های یک ظاهر طراحی شده زاویه ای

Styling Angular Applications

وقتی نوبت به طراحی برنامه های Angular می رسد، چیزهای زیادی برای دانستن وجود دارد. این دوره به شما نحوه عملکرد استایل ها در Angular، نحوه اعمال سیستم های قابل نگهداری با استفاده از CSS/SCSS، تکنیک های قالب بندی کامپوننت و موارد دیگر را آموزش می دهد.


آموزش دسترسی به وب: شروع به کار

Web Accessibility: Getting Started

این دوره طراحی، کدنویسی، و روش های آزمایشی را برای طراحان وب و توسعه دهندگانی که می خواهند سایت ها و برنامه های خود را برای همه در دسترس قرار دهند، پوشش می دهد.


آموزش تفکر خارج از جعبه با اشکال CSS

Thinking Outside the Box with CSS Shapes

شکل های CSS به طراحان این امکان را می دهد تا از محدودیت های چیدمان جعبه مستطیل عبور کرده و طرح های غنی را که قبلاً فقط در چاپ امکان پذیر بود ، ایجاد کنند. این دوره اصول استفاده از اشکال CSS را به شما آموزش می دهد.