Tisha Lance

متولد ونکوور کانادا ، در سال 1996 به آریزونا نقل مکان کرد و سرانجام در سال 2016 به منطقه سیاتل نقل مکان کرد. تیشا از سال 1988 در پروژه هایی از جمله زیرمجموعه ها ، سایت های تجاری کوچک و اخیراً مهندسی امکانات ورزشی از سطح محلی به حرفه ای از اتوکد استفاده می کند استادیوم ها در سال 2002 وی موفق به گذراندن دوره EIT ایالت آریزونا شد و در سال 2011 به سطح LEED Green Associate نائل شد. تیشا اخیراً مدرک خود را در دانشگاه ایالتی آریزونا در زمین و مطالعات زیست محیطی BA در سال 2015 به پایان رساند.
دوره های این مدرس:

آموزش ایجاد برچسب برای سایتها در Civil 3D

Label Creation for Sites in Civil 3D

ایجاد برچسب های 3D 3D می تواند طاقت فرسا و ناامید کننده باشد. این دوره بر ایجاد برچسب مورد نیاز برای طرح بندی سایت و برنامه های درجه بندی تجاری متمرکز خواهد شد. نرم افزار مورد نیاز: Autocad Civil 3D.


آموزش درجه بندی با خطوط ویژه در Civil 3D

Grading with Feature Lines in Civil 3D

خطوط ویژه تمام محاسبات شیب دستی را از یک نقطه به نقطه دیگر حذف می کند و امکان درجه بندی آسان برای پروژه های مختلف عمرانی را فراهم می کند. پس از تماشای این دوره ، سایتهایی مانند پارکینگ ، املاک تجاری و کانالهای تخلیه و کانالهای ساده ساخته می شوند.


آموزش ایجاد برچسب برای نمایه ها در Civil 3D

Label Creation for Profiles in Civil 3D

این دوره بر ایجاد برچسب مورد نیاز برای پروفیل لوله های جاده ای و تاسیساتی متمرکز خواهد شد. عناصر نمایه ای که برای سبک های برچسب متمرکز می شوند ، محدوده ها ، مسیرهای عبور ، دیوارهای نگهدارنده ، فاضلاب ، طوفان و لوله های آب هستند. نرم افزار مورد نیاز: اتوکد Civil 3D.