Mike Thomas

مایک اولین قسمت کار خود را صرف کار در یک نمایندگی فروش در Autodesk کرد. در طول سفر خود ، او ساعتهای بی شماری آموزش ، پشتیبانی ، دمو و اجرای برنامه ها را ارائه داد. اکنون وی مدیر خدمات فنی یک تولید کننده تجهیزات معدن است. مایک مسئول نظارت بر عملیات فنی شرکت و رشد فنی استراتژیک است. وظایف اصلی وی شامل پشتیبانی مداوم از سیستم ها و برنامه های رایانه ای مهم و تعاملات بین بخش ها است. در اوقات فراغت خود برای طراحی و حرکت وبلاگ می نویسد (www.designandmotion.net)
دوره های این مدرس:

آموزش ملزومات SOLIDWORKS - ورق 101

SOLIDWORKS Essentials - Sheet Metal 101

این دوره شما را با ورق های فلزی در SOLIDWORKS آشنا می کند ، از جمله نحوه ساخت اجزای ورق فلز ، کار با الگوی تخت و مستند سازی طرح های خود با محیط طراحی SOLIDWORKS.


آموزش کار با اکسل در iPad

Working with Excel on the iPad

این دوره مقدمه ای جامع در مورد استفاده از اکسل در iPad ارائه می دهد و برای هر کسی که یا کاملاً با اکسل تازه کار است یا از آن در سطح بسیار ابتدایی استفاده کرده است ، هدف آن است.


آموزش جداول محوری برای اکسل 2016

Pivot Tables for Excel 2016

این دوره با هدف کاربران سطح متوسط اکسل 2010 و 2013 و همچنین 2016 برای ویندوز و مک است که با Pivot Tables آشنا نیستند و نیاز به جمع بندی و تجزیه و تحلیل داده های مبتنی بر لیست و تصمیم گیری بهتر در زمینه تجارت بر اساس آن دارند ...


آموزش شروع کار با Excel 2016 برای Mac

Getting Started with Excel 2016 for Mac

این دوره مقدمه ای کامل برای اکسل 2016 برای Mac ارائه می دهد و برای کسانی که یا کاملاً جدید در Excel هستند یا از آن در سطح بسیار ابتدایی استفاده کرده اند ، استفاده می شود.