کایل جونز 5 سال پیش به عنوان دانش آموز با Pluralsight شروع به آموزش 3D به امید تغییر شغل کرد. چند سالی که با اجرای نمایش های سه بعدی مبتنی بر قرارداد کار می کرد ، آژانس خلاقیت خود را به نام Pixel Wave تأسیس کرد. از آن زمان ، کایل در حال ایجاد کارهایی است که توسط شرکت هایی مانند PEPSI ، Go Pro ، هیوندای ، Netflix و بسیاری دیگر مورد استفاده قرار گرفته است. تا به امروز او همیشه در حال یادگیری و پالایش کار خود است تا هنرمند بهتری نسبت به روز قبل باشد.
راه اندازی و ایجاد گردش کار بافت و سایه برای هر هنرمند سه بعدی که در معماری داخلی کار می کند یک امر ضروری است. در اینجا ، شما می آموزید که چگونه مدل های واقعی را در Substance Painter وارد کنید و بافت کنید ، سپس در 3ds Max وارد کنید و رندر کنید.