Nik Molnar

نیک مولنار مدیر برنامه در مایکروسافت و از بنیانگذاران Glimpse ، یک ابزار منبع باز تشخیص و رفع اشکال است. نیک در آستین ، تگزاس زندگی می کند و در آنجا در زمینه توسعه وب ، عملکرد وب ، API وب و مدیریت جامعه تخصص دارد. وی سخنران مکرر در کنفرانس های بین المللی و پادکست های فنی است. در اوقات فراغت ، می توان نیک را پیدا کرد که در آشپزخانه طوفان می کشد ، با همسرش معلق است و در پروژه های منبع باز دیگر کار می کند.
دوره های این مدرس:

آموزش اصول برنامه وب پیشرفته

Progressive Web App Fundamentals

مجموعه ای از فناوری ها وجود دارد که وقتی با هم استفاده می شوند ، برنامه های وب را بیش از حد شارژ می کنند تا بتوانند با برنامه های بومی رقابت کنند. این دوره به معرفی هر یک از آنها می پردازد و به شما می آموزد که برنامه های موجود را به برنامه های وب پیشرفته تبدیل کنید - و کاربران را درگیر خود کنید.


آموزش ساخت برنامه های وب آفلاین با سرویس دهنده

Building Offline Web Apps with Service Worker

از زمان معرفی AJAX ، کارگران خدمات قابل توجه ترین موارد اضافه شده به سیستم عامل وب هستند. این دوره به شما نشان می دهد که چرا ، و به شما کمک می کند از خدمات کارگران برای ایجاد برنامه های وب خود بدون اتصال به اینترنت استفاده کنید.


آموزش WebPageTest غواصی عمیق

WebPageTest Deep Dive

در WebPageTest فرو بروید تا بتوانید مشکلات عملکرد برنامه وب خود را شناسایی و تحلیل کنید.


آموزش ردیابی عملکرد وب واقعی

Tracking Real World Web Performance

سرعت سایت شما چقدر است؟ برای اطلاعات بیشتر در مورد RUM (نظارت بر کاربر واقعی) ، آزمایش مصنوعی ، بودجه عملکرد و موارد دیگر اطلاعات کسب کنید!


آموزش ساخت برنامه های وب پیشرو با مدل Shell برنامه

Building Progressive Web Apps with the App Shell Model

ویژگی های فعلی مرورگر دستیابی به هشت ویژگی از نه ویژگی ایجاد شده در صفحه وب را به عنوان یک برنامه وب پیشرونده آسان می کند. در این دوره ، شما می آموزید که چگونه با استفاده از مدل پوسته برنامه ، به آن ویژگی نهمین دست نیافتنی دست پیدا کنید.