Claudia Doppioslash

کلودیا یک توسعه دهنده بازی ، یک برنامه نویس عملکردی و یک سخنران است. موفقیت محبوب او ، به عنوان یک gamedev ، ساختن یک سیستم روشنایی مبتنی بر فیزیک از ابتدا برای Unity است. او که به راحتی خسته شده است ، در جستجوی چالش های جالب از صنعتی به صنعت دیگر پریده است. از این رو زمینه های مختلفی که وی در آنها تجربه کرده است: توسعه برنامه موبایل ، توسعه بازی و توسعه خط مقدم (در علم و Purescript) ، چند مورد است. او به ویژه به پیشرفت سریع ارائه سه بعدی در زمان واقعی و تحقیق در مورد هوش مصنوعی بازی داستان علاقه مند است. او دوست دارد دانش خود را به اشتراک بگذارد ، و از ارائه آن به روشی کارآمد و کارآمد از زمان افتخار می کند.
دوره های این مدرس:

آموزش ایجاد سایه بانهای سفارشی در Unity

Developing Custom Shaders in Unity

Shader Development کلید باز کردن قفل قدرت GPU است ، این ابزاری برای تسلط بر عالی جلوه دادن بازی های شماست. این دوره به شما نحوه نوشتن سایه بان در Unity ، از Graphics Pipeline گرفته تا Post Processing Stack را آموزش می دهد.


آموزش مقدمه ای بر نمودار Shader در وحدت

Introduction to Shader Graph in Unity

در این دوره ، شما دانش و مهارت های لازم برای توسعه موثر سایه زنی ها را برای مواد و جلوه های خود کسب خواهید کرد ، و یاد خواهید گرفت که چگونه رفتار غیرمنتظره سایه بان را بررسی و اصلاح کنید.