Adobe Digital Learning Services

خدمات آموزش دیجیتال Adobe به مشتریان کمک می کند تا تجربیات دیجیتالی خود را از طریق برنامه های مهارتی و مهارتی تغییر دهند. بر روی بازاریابی خود از طریق کانال ها و دستگاه ها تسلط پیدا کنید تا هر بار تجربه ای عالی را تجربه کنید. بیاموزید چگونه داده ها ، خلاقیت و محتوا را با هم جمع کنید تا تجربیات قدرتمندی را برای مشتریان خود ایجاد کنید.
دوره های این مدرس:

آموزش Adobe Experience Manager نویسنده اصول

Adobe Experience Manager Authoring Fundamentals

کشف کنید که چگونه می توانید از Adobe Experience Manager برای ایجاد و مدیریت محتوای تجربیات وب پاسخگو غنی استفاده کنید. نرم افزار مورد نیاز: Adobe Experience Manager.


آموزش پیاده سازی نرم افزار Adobe Analytics

Adobe Analytics Implementation Intermediate

Adobe Analytics یکی از محبوب ترین ابزارهای تجزیه و تحلیل دیجیتال در جهان و محصول Adobe Marketing Cloud است. این دوره برخی از روش های پیشرفته تر پیاده سازی Adobe Analytics را در وب سایت شما آموزش می دهد.


آموزش گسترش Adobe Experience Manager Advanced

Extending Adobe Experience Manager Advanced

AEM بر روی OSGi ، Sling و مخزن محتوای جاوا ساخته شده است. این دوره به شما آموزش می دهد که از این فناوری ها برای گسترش AEM استفاده کنید.


آموزش Adobe Campaign v6 را توسعه و سفارشی کنید

Extend and Customize Adobe Campaign v6

Adobe Campaign v6 را کاوش کنید ، جایی که یاد خواهید گرفت چگونه تحویل کالا را ایجاد کنید ، حقوق اپراتور را اختصاص دهید ، پرس و جو و گردش کار ایجاد کنید ، داده ها و محتوا را مدیریت کنید و Adobe Campaign را در سیستم های دیگر ادغام کنید تا به اهداف و اهداف بازاریابی خود برسید.


آموزش Adobe Analytics با استفاده از اصول

Adobe Analytics Building on the Fundamentals

Adobe Analytics یک راه حل تجزیه و تحلیل پیشرو در صنعت است. در این دوره ، شما با آرایه گزارشات موجود و نحوه تجزیه آنها و همچنین ایجاد معیارهای محاسبه شده ، انجام تقسیم بندی و داشبوردهای شخصی سازی آشنا خواهید شد.


آموزش وب سایت ها و م Managerلفه ها را در Adobe Experience Manager Advanced توسعه دهید

Develop Websites and Components in Adobe Experience Manager Advanced

Adobe Experience Manager یک سیستم مدیریت محتوای سطح شرکت است. این دوره روشهای پیشرفته برای توسعه وب سایتها ، از جمله استفاده از شبکه پاسخگو AEM ، توسعه م developmentلفه محتوای پیشرفته ، رفع اشکال و آزمایش را به شما می آموزد.


آموزش مدیریت برچسب پویا Adobe Analytics

Adobe Analytics Dynamic Tag Management

مدیر برچسب پویا Adobe به شما امکان مدیریت برچسب های Adobe و شخص ثالث را می دهد. در این دوره ، شما یاد خواهید گرفت که پیاده سازی های خود را ساده کنید و با ایجاد تجربیات شخصی بر اساس رفتار بازدیدکنندگان ، بیشتر گزارش خود را کنترل کنید.


آموزش پیاده سازی پیشرفته Adobe Analytics

Adobe Analytics Implementation Advanced

اجرای صحیح Adobe Analytics یکی از مهمترین کارهایی است که می توانید برای تجارت خود انجام دهید. این دوره اجرای پیشرفته Adobe Analytics ، از جمله دستکاری داده ها ، قوانین پردازش ، اعتبار سنجی و موارد دیگر را به شما آموزش می دهد.


آموزش اصول مدیریت کمپین Adobe

Adobe Campaign Admin Fundamentals

Adobe Campaign ارتباطات و اتوماسیون بازاریابی بین کانالی را تسهیل می کند. این دوره به شما پلتفرم، رابط کاربری و معماری برنامه را آموزش داده و آشنا می کند تا بتوانید کاربران را مدیریت کنید.


آموزش مبانی پیاده سازی Adobe Analytics

Adobe Analytics Implementation Fundamentals

Adobe Analytics صنعت راه حل تجزیه و تحلیل دیجیتال پیشرو در صنعت برای گزارش و بینش تجربه مشتری شرکت شما است. این دوره اصول طراحی ، پیکربندی و کدگذاری یک اجرای قوی Adobe Analytics را به شما می آموزد.


آموزش اصول Adobe Analytics Fundamentals

Adobe Analytics Fundamentals

این دوره برای بازاریابان و تحلیلگرانی که به دنبال درک مزایای تجزیه و تحلیل وب هستند، کسانی که به دنبال بهینه سازی سایت و بازاریابی خود هستند و کسانی که می خواهند یاد بگیرند که چگونه از Adobe Analytics پس از پیاده سازی با موفقیت استفاده کنند، طراحی شده است.


آموزش اصول Adobe Target Optimize Digital Experiences

Adobe Target Optimize Digital Experiences Fundamentals

Adobe Target با استفاده از ابزارهای مورد نیاز برای ایجاد تجربیات و تعامل بیشتر با مشتری ، به شرکت ها قدرت می بخشد. این دوره اصول بهینه سازی تبدیل ، ایجاد فعالیت و مدیریت پیشنهادهای ذخیره شده در کتابخانه مشتری را به شما می آموزد.


آموزش توصیه های Adobe Target Premium

Adobe Target Premium Recommendations

Adobe Target به منظور ساده سازی و مقیاس گذاری آزمایش و پذیرش فرهنگ بهینه سازی طراحی شده است. این دوره اصول استفاده از توصیه های هدف از جمله پیمایش و ایجاد مقدماتی ، همگام سازی فیدهای داده و موارد دیگر را شامل می شود.


آموزش گسترش مبانی Adobe Experience Manager

Extending Adobe Experience Manager Foundations

Adobe Experience Manager یا AEM پیشرو در بازار Adobe مدیریت محتوای وب و پلت فرم بازاریابی دیجیتال است. این دوره برای توسعه دهندگان باطن ایده آل است و بر توسعه خدمات ، سرویس ها و مشاغل در AEM تمرکز دارد.


آموزش Adobe Experience Manager با تکیه بر اصول

Adobe Experience Manager Authoring Building on the Fundamentals

با توجه به دوره AEM Authoring Fundamentals ، این دوره مهارت ها و دانش شما را برای نوشتن در AEM به موضوعات پیشرفته تر AEM گسترش می دهد. نرم افزار مورد نیاز: Adobe Experience Manager.


آموزش شروع کار با Adobe Campaign V6

Getting Started with Adobe Campaign V6

Adobe Campaign به شما امکان می دهد یک فرآیند بازاریابی خودکار و چند کاناله برای تجارت خود ایجاد کنید. این دوره کاربرد اساسی Adobe Campaign V6 ، نحوه نصب سرویس گیرنده برای پیمایش در سیستم عامل و ساخت اولین کمپین ساده را به شما می آموزد.


آموزش فضای کار تجزیه و تحلیل Adobe Analytics

Adobe Analytics Analysis Workspace

در این دوره ، Adobe Analytics Analysis Workspace ، شما می خواهید تمام مواردی را که می خواهید در مورد Analysis Workspace بدانید شامل: پروژه های ساخت ، ایجاد تجسم داده ها و ایجاد بخش ها و معیارهای پیچیده. نرم افزار...


آموزش شخصی سازی خودکار Adobe Target

Adobe Target Automated Personalization

روزانه میلیون ها نفر از وب سایت ها بازدید می کنند. هر کس سلیقه و علایق مختلفی دارد و هرکدام احتمال تعامل و خرید متفاوتی دارند. این دوره به شما قدرت شخصی سازی خودکار در بازاریابی وب را با استفاده از Adobe Target می آموزد.


آموزش استفاده از Adobe Analytics و مخاطبان مشترک با Adobe Target

Using Adobe Analytics and Shared Audiences with Adobe Target

بیاموزید که چگونه از گزارش Adobe Analytics برای تجزیه و تحلیل فعالیت های هدف و چگونگی استفاده از خدمات اصلی People برای دستیابی به درک کامل و 360 درجه از مشتریان برای دستیابی به تجارب مرتبط تر برای تعامل بهتر و بهبود بازگشت سرمایه استفاده کنید.


آموزش Adobe Target بهینه سازی تجربه های دیجیتال با استفاده از اصول

Adobe Target Optimize Digital Experiences Building on the Fundamentals

Adobe Target ابزارهای لازم را برای شروع رشد ، شخصی سازی و تجربیات مرتبط تر با مشتریان در اختیار شما قرار می دهد. این دوره به شما گام های لازم برای ساختن بخش های مخاطب ، تجزیه و تحلیل نتایج گزارش و موارد دیگر را به شما می آموزد.


آموزش وب سایت ها و مonلفه ها را در Adobe Experience Manager توسعه دهید

Develop Websites and Components in Adobe Experience Manager

Adobe Experience Manager یک سیستم مدیریت محتوای سطح شرکت است. این دوره اصول توسعه وب سایت ها با استفاده از AEM ، از جمله توسعه م componentلفه های ساختار ، درک Apache Sling و JCR و استفاده از HTL را به شما آموزش می دهد.