Bruce Mackenzie-Low

بروس یک مشاور ارشد در HP است که پشتیبانی سطح 3 جهانی را از محصولات مبتنی بر مایکروسافت ویندوز از جمله خوشه های Failover ، تجزیه و تحلیل Crash Dump و تنظیم عملکرد ارائه می دهد. با بیش از 25 سال تجربه محاسبات در Digital ، Compaq و HP ، Bruce یک منبع شناخته شده برای حل مشکلات بسیار پیچیده شامل خوشه ها ، SAN ها ، شبکه ها و داخلی است. او در طول زندگی حرفه ای خود به طور گسترده تدریس کرده است و همیشه مخاطبان خود را با شور و اشتیاق به فن آوری انرژی می دهد.
دوره های این مدرس:

آموزش اصول نظارت بر عملکرد ویندوز

Windows Performance Monitoring Fundamentals

این دوره با نظارت بر عملکرد ویندوز ، به توسعه دهندگان ویندوز و مدیران IT مهارت های ارزشمندی را آموزش می دهد. استراتژی های مختلف برای نظارت بر عملکرد ، همراه با پنج ابزار برتر برای انجام کار را بیاموزید. هر ماژول یک ...


آموزش مبانی اشکال زدایی هسته هسته ویندوز

Windows Kernel Debugging Fundamentals

توسعه دهندگان ویندوز و سرپرستان فناوری اطلاعات مهارت های ارزشمندی را در مورد اشکال زدایی Windows Blue Screen of Death (BSOD) فرا می گیرند. بیاموزید که چگونه از Windows Debugger (WinDbg) همراه با آگاهی از عملکردهای داخلی سیستم عامل ویندوز در حین استفاده ...


آموزش تکنیک های پیشرفته عیب یابی برای ویندوز سرور

Advanced Troubleshooting Techniques for Windows Server

Sysadmins باید بداند چگونه صفحه های آبی مرگ ، آویزان شدن و قطع عملکرد را حل کند. در این دوره ، نسخه های نمایشی در دنیای واقعی تکنیک ها ، ابزارها و اسکریپت های مورد استفاده برای شناسایی درایورهای اشکال زده ، سخت افزارهای خراب و گلوگاه های منابع را نشان می دهد.


آموزش استفاده از خوشه های Failover در ویندوز سرور 2016

Using Failover Clusters in Windows Server 2016

با یادگیری ویژگی های قدرتمند جدیدی که می توانید در محیط خود پیاده سازی کنید ، در Windows Server 2016 Failover Clusters شروع به کار کنید. هرگز مایکروسافت این همه ویژگی خوشه بندی را در یک نسخه واحد از سیستم عامل منتشر نکرده است.


آموزش مبانی خوشه بندی Failover Windows

Windows Failover Clustering Fundamentals

خوشه های خراب کننده ویندوز در مراکز داده امروزی به طور فزاینده ای شیوع پیدا می کنند. این دوره به شما یاد می دهد که در مورد پیکربندی شبکه ها ، ذخیره سازی و سرورها برای پیاده سازی خوشه های failover با اطمینان باید بدانید.