Kevin Whinnery

Kevin Whinnery یک لوله کش و بشارت دهنده Twilio است ، یک پلت فرم API که ارسال و دریافت پیام های متنی یا تصویری ، برقراری و دریافت تماس های تلفنی و جاسازی تماس های VoIP را در برنامه های تلفن همراه وب یا توسعه دهندگان برای توسعه دهندگان آسان می کند. کوین نویسنده و نگهدارنده ماژول node.js رسمی Twilio و همچنین چندین پروژه نرم افزاری دیگر است که رو به توسعه است. کوین قبل از پیوستن به Twilio چهار سال را در Appcelerator گذراند و در آنجا به راه اندازی Titanium Mobile ، یک بستر جاوا اسکریپت برای ساخت برنامه های تلفن همراه بومی در iOS و Android کمک کرد. کوین همچنین بنیانگذار و سازمان دهنده جاوا اسکریپت MN ، یکی از بزرگترین و فعالترین گروههای کاربری فنی مینه سوتا است. کوین با همسر زیبا و سه فرزند منحوس خود در سنت پل ، مینا زندگی می کند.
دوره های این مدرس:

آموزش صفر تا تولید Node.js در خدمات وب آمازون

Zero to Production Node.js on Amazon Web Services

این دوره شما را به دانش لازم جهت ساخت ، آزمایش ، استقرار و مقیاس گذاری برنامه های وب Node.js در تولید در سرویس های وب آمازون مجهز می کند.


آموزش ساخت برنامه های وب با Node.js

Building Web Apps With Node.js

این دوره برای کسانی که از زبان های سمت سرور دیگر می آیند ایده آل است که به دنبال ساخت برنامه های وب با جاوا اسکریپت سمت سرور در Node هستند.