Gail Shaw

Gail یک متخصص پایگاه داده است که با تمرکز بر تنظیم عملکرد پایگاه داده و بازیابی پایگاه داده ، علاقه خاصی به موضوعاتی از قبیل استراتژی های نمایه سازی ، برنامه های اجرا و نوشتن کد T-SQL دارد که عملکرد خوبی دارد و مقیاس خوبی دارد. گیل دارای گواهینامه Microsoft Certified Master برای SQL Server 2008 است و یک Data Platform MVP است. او به طور مكرر در فروم های SQL Server Central مقالاتی می نویسد ، برای SQLServerCentral.com و Simple-Talk.com مقالاتی می نویسد ، و در شنبه های SQL به صورت محلی و بین المللی ، SQL Bits و در اجلاس PASS Community سخنرانی كرده است. گیل مسئول تنظیم طول عمر بسیاری از برنامه ها با تنظیم عملکرد پایگاه داده های آنها و همچنین ارائه راهنمایی فنی در مورد همه موارد مربوط به SQL Server بوده است. او در ژوهانسبورگ ، آفریقای جنوبی زندگی می کند.
دوره های این مدرس:

آموزش حل مشکلات دنیای واقعی با SQL Server 2016 Query Store

Solving Real World Problems with SQL Server 2016 Query Store

عملکرد ضعیف پایگاه داده یک مشکل گسترده است. این دوره به شما نشان می دهد که چگونه SQL Server 2016 Query Store حل بسیاری از مشکلات عملکرد پرس و جو را بسیار آسان تر از قبل می کند.


آموزش شبیه سازی بارهای تولید با پخش مجدد توزیع شده SQL Server

Simulating Production Workloads with SQL Server Distributed Replay

توانایی ایجاد مجدد حجم کاری پایگاه داده تولید در یک سرور دیگر ، ابزاری فوق العاده مفید برای داشتن آن است. در این دوره ، یاد می گیرید که این کار را در SQL Server’s Distributed Replay با سهولت انجام دهید.


آموزش بهینه سازی آمار و شاخص های SQL Server

Optimizing SQL Server Statistics and Indexes

چگونه باید شاخص ها را حفظ کرد؟ آیا شاخص های ستون فروشی نیاز به نگهداری دارند؟ درمورد آمار چکار کنم؟ در این دوره به تمام آن سوالات و سایر موارد پاسخ داده می شود. نحوه نگهداری شاخص های خود را مشاهده کنید تا پایگاه داده شما روان کار کند.


آموزش شناسایی و رفع مشکلات عملکرد ناشی از پارامتر استشمام

Identifying & Fixing Performance Issues Caused by Parameter Sniffing

استشمام پارامتر بد می تواند باعث خرابی عملکرد پایگاه داده شما شود و عیب یابی آن مشکل باشد. این دوره شامل علل متداول مشکلات استشمام پارامترها ، نحوه شناسایی آنها و گزینه های رفع مشکل اصلی است.


آموزش طراحی و پیاده سازی شاخص های پایگاه داده SQL Server

Designing and Implementing SQL Server Database Indexes

این دوره مقدمه ای برای نمایه های SQL Server است. در این دوره ، شما انواع شاخص های رایج را پوشش خواهید داد و در مورد چگونگی فهرست بندی برای پشتیبانی از حجم کار خود بحث خواهید کرد.