Rusty Divine

Rusty Divine یک تکنیک فنی است که یک محیط سرگرم کننده و دوستانه را برای تیم چابک خود پرورش می دهد که در آن خطا و یادگیری مداوم امن است. Rusty در برنامه های تحت وب Net برای مشاغل تخصص دارد و از کار با مشتریان و سهامداران ، مربیگری توسعه دهندگان و کمک به مدیریت پروژه ها لذت می برد. زنگ زده دانش آموخته و کنجکاوی خود را با اخذ مدرک زمین شناسی بدست آورده است که وی را به قطب جنوب برد تا برای یک فصل تغییرات آب و هوایی را مطالعه کند. Rusty از آشپزی هم لذت می برد و روزی یک برگر لذیذ درست می کند که بتواند یک رستوران در آن ایجاد کند. زنگ زده با همسر و پسرش در نبراسکا زندگی می کند.
دوره های این مدرس:

آموزش Microsoft Azure Developer: انجام تست واحد و تست یکپارچه سازی

Microsoft Azure Developer: Performing Unit Testing & Integration Testing

این دوره به شما نحوه ساخت و نگهداری مجموعه واحدهای آزمایش و یکپارچه سازی را برای محافظت از راه حل خود در برابر خطاهای منطقی و رگرسیونی که در هنگام ایجاد و نگهداری کد وارد شده و نحوه اجرای آزمونهای خود در Azure DevOps ، آموزش می دهد.


آموزش تست موثر واحد C # برای برنامه های سازمانی

Effective C# Unit Testing for Enterprise Applications

این دوره به شما کمک می کند تا درک بهتری از آزمایش واحد با الگوهای خوب برای دنبال کردن و درک درستی از الگوها برای جلوگیری از آن داشته باشید. خواهید دید که چگونه از الگوهایی که منجر به آزمایشهای شکننده ای می شود که مانع بازسازی کد شما می شوند جلوگیری کنید.


آموزش فرآیند نیازهای چابک: از ایده تا حداقل محصول قابل تحمل

Agile Requirements Process: From Idea to Minimum Viable Product

آیا ایده ای برای راه اندازی دارید یا به پروژه جدیدی اختصاص داده شده اید؟ این دوره به شما می آموزد که چگونه یک پروژه را سریع و کارآمد شروع کنید و از این طبیعت پر هرج و مرج رفت و برگشت جلوگیری کنید. شما یاد خواهید گرفت که چگونه همه را درگیر کنید ...


آموزش استخراج اطلاعات پایگاه داده: دفترچه کدگذاری کسب و کار

Extracting Database Information: Business Coding Playbook

بیاموزید که چگونه صفحات گسترده و منابع دیگر خود را در یک پایگاه داده SQL Server تلفیق کنید ، چند کد برای جستجوی آن برای تجزیه و تحلیل ایجاد کنید و همچنین در این دوره از کتابنامه کدگذاری کسب و کار چگونه می توانید از پایگاه داده شخص دیگری اجازه بگیرید.