Rithwik Jayasimha

Rithwik Jayasimha یک مشاور و پژوهشگر امنیت اطلاعات است. او عاشق این است که دستگاههایی با هر شکل و اندازه کارهایی را انجام دهند که در اصل برای آنها در نظر گرفته نشده است. Rithwik عاشق یک چالش خوب است - او را در هر زمان با یک چالش رمزنگاری کنید! او هم در امر تهاجمی و هم در امنیت دفاعی باتجربه است. وی رئیس گروه کوچکی از آزمایش کنندگان قلم مستقر در بنگلور است. Rithwik علاقه زیادی به تدریس دارد و می خواهد افراد بیشتری وارد امنیت شوند - چه به عنوان علاقه مندان و چه به عنوان متخصصان. او همچنین می خواهد لکه مربوط به هک و اطلاعات infecec را به طور کلی تغییر دهد. او مرتباً در پروژه های منبع باز اطلاعاتی مشارکت می کند.
دوره های این مدرس:

آموزش بهره برداری پس از آن: غارت و انفجار داده ها

Post Exploitation: Pillaging and Data Exfiltration

ساده ترین مرحله در یک آزمون نفوذ ، اکسفیلتراسیون داده ها است یا نه؟ با ظهور انواع جدیدی از مهاجمان ، آزمایش این مسئله بیش از هر زمان دیگری حیاتی است. در این دوره ، برخی از فرایندهای مربوط به این مرحله را کشف خواهید کرد.


آموزش تهدیدهای مداوم پیشرفته: تصویر بزرگ

Advanced Persistent Threats: The Big Picture

تهدیدهای مداوم پیشرفته ، بدنام ترین و در عین حال سوers تفاهم تهدیدات علیه سازمان شما. این دوره همه چیزهایی را که می خواهید در مورد آنها از مبدا و اهداف ، تشخیص عملی و دفاع در برابر APT بدانید ، به شما آموزش می دهد.


آموزش بهره برداری پس از آن: انجام تحلیل زیرساخت ها

Post Exploitation: Performing Infrastructure Analysis

به هر آنچه در طی آزمایش نفوذ پس از پوسته می رسد ، پس بهره برداری گفته می شود. این دوره مقدمه بهره برداری پس از آن و انجام تجزیه و تحلیل زیرساخت از طریق شمارش سرویس و پیکربندی در یک شبکه آسیب دیده است.