Thomas Rayner

توماس راینر با ارزش بیش از 15 سال تجربه در صنعت فناوری اطلاعات ، با ارزش ترین حرفه ای مایکروسافت است. عنوان "معتبر فیلمنامه نویسی گای" توسط توماس در سال 2016 توسط Ed "The Scripting Guy" Wilson اعطا شد. سابقه وی در مدیریت ابر و مرکز داده ، متخصص در DevOps ، سیستم ها و اتوماسیون فرآیند ، عمومی ، خصوصی و ترکیبی و PowerShell است. توماس سخنران برجسته ، نویسنده پرفروش و مربی است که طیف گسترده ای از موضوعات IT را پوشش می دهد. او در جامعه فنی و تیم های مختلف فنی و استراتژیک مایکروسافت بسیار فعال است. توماس رئیس سابق گروه کاربری مایکروسافت ادمونتون است. توماس روزانه در تیم سازنده DevOps و اتوماسیون برای PCL سازندگان کار می کند. توماس از کار با طیف گسترده ای از محصولات و فن آوری های مختلف ، به ویژه فناوری های نوظهور و مخل و محصولات مرتبط با اتوماسیون ، لذت می برد. موقعیت او با PCL این راحتی را به او می دهد که هر روز با چالش های جالبی روبرو شود.
دوره های این مدرس:

آموزش اتوماسیون لاجوردی: غواصی عمیق تر

Azure Automation: Diving Deeper

این دوره با استفاده از دانش موجود شما در مورد Azure Automation به شما کمک می کند تا از این ابزار ارزشمند و انعطاف پذیر برای انواع کارها استفاده کنید. شما می توانید به عنوان یک IT Pro ارزش خود را افزایش دهید و وقت بیشتری را صرف کارهای جالب کنید.


آموزش شروع با اتوماسیون Azure

Getting Started with Azure Automation

Azure Automation ابزاری با ارزش و انعطاف پذیر برای خودکارسازی انواع وظایف است. این دوره به شما اصولی را می آموزد که برای شروع خودکارسازی کارهای پیش پا افتاده و مستعد خطا و افزایش ارزش خود به عنوان یک حرفه ای IT نیاز دارید.