Michael Calver

مایکل کالور یک طراح و CG Expert است که توانایی اثبات شده ای در ارائه پروژه های متنوع و با مشخصات بالا به سازمان های بزرگ و برجسته جهانی دارد. مایکل دانش گسترده ای در طیف کاملی از گرافیک رایانه ای دارد ، از واقعیت افزوده ، ابزارهای شبیه سازی و محیط های غوطه وری گرفته تا کارهای هنری ، خطوط تولید و ایجاد محتوای پیچیده. مایکل پس از کار در مکان های مختلف صنعت ، لذت بردن از مرزهای گرافیک رایانه ای و ایجاد روش های جدید و بهبود یافته برای استفاده از آنها را در برنامه های گسترده طیف می کند.
دوره های این مدرس:

آموزش کار با Enlighten و Image Effects در Unity

Working with Enlighten and Image Effects in Unity

در این آموزش یونیتی، یاد می گیریم که چگونه یک صحنه را از بسته مدل سازی سه بعدی بگیریم و با مجموعه ای از تکنیک های جدید در یونیتی 5 به طور موثر از آن استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Unity 5.


آموزش ایجاد تجسم های معماری با استفاده از روشنگری در وحدت

Creating Architectural Visualizations Using Enlighten in Unity

در این آموزش Unity ، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه از یک بسته مدل سازی 3D صحنه گرفته و به طور مثر از آن استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: وحدت 5.


آموزش ایجاد Walk-through برای Unity با Enlighten با استفاده از 3ds Max

Creating Walk-throughs for Unity with Enlighten Using 3ds Max

موتور Unity مجموعه ابزار قدرتمند و منحصر به فردی را در اختیار طراحان قرار می دهد. این دوره بهترین روش ها را هنگام استفاده از Unity با 3ds Max به شما آموزش می دهد. نرم افزار مورد نیاز: Unity 5، 3ds Max 2009، Photoshop CS3.


آموزش ایجاد گذرگاههای داخلی در وحدت

Creating Interior Walk-Throughs in Unity

در طول این آموزش Unity ، ما یک گردش کار بین Maya و Unity 3D ایجاد خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2014 ، Unity 3D Pro.