Sami Laiho

Sami Laiho یکی از متخصصان برجسته جهان در سیستم عامل و امنیت ویندوز است. سامی از سال 2001 با عیب یابی ، مدیریت و امنیت سیستم عامل کار و آموزش داده است. جلسه سامی به عنوان بهترین جلسه در TechEd آمریکای شمالی ، اروپا و استرالیا در سال 2014 و کنفرانس Nordic Infrastructure در 2016 و 2017 ارزیابی شد. در Ignite 2017 ، بزرگترین رویداد مایکروسافت جهان ، سامی به عنوان بهترین سخنران خارجی ارزیابی شد! در Ignite 2018 ، بزرگترین رویداد مایکروسافت در جهان ، جلسات Sami از 1708 جلسه به عنوان # 1 و # 2 رتبه بندی شد !! این اولین بار در تاریخ کنفرانس بود که هرکسی می توانست این کار را انجام دهد!
دوره های این مدرس:

آموزش عیب یابی سیستم فایل با ابزار Sysinternals

Troubleshooting Filesystems with Sysinternals Tools

ویندوز از چندین سیستم پرونده مختلف پشتیبانی می کند ، همه با نقاط قوت و ضعف خود. این دوره به شما می آموزد که سیستم های پرونده چیست و چگونه می توانید با ابزارهای Sysinternals آنها را مدیریت و عیب یابی کنید.


آموزش ویندوز: چگونه هک می شود ، چگونه می توان از آن محافظت کرد

Windows: How It's Hacked, How to Protect It

از سیستم عامل ویندوز خود محافظت کنید و از سرقت یا تخریب اطلاعات هکرها جلوگیری کنید. این دوره به شما نقاط ضعف سیستم عامل ویندوز ، روشهای مختلف هک شدن آن و نحوه ایمن سازی خود در برابر این حملات را آموزش می دهد.


آموزش کار با Memory Dumps و اشکال زدایی با استفاده از ابزار Sysinternals

Working with Memory Dumps and Debugging Using Sysinternals Tools

یکی از مهمترین مهارتهای عیب یابی ، تجزیه و تحلیل پس از مرگ است که برای درک خرابی برنامه و صفحه های آبی سیستم عامل مورد نیاز است. این دوره به شما می آموزد که چگونه هم برنامه های قطع شده و هم سیستم عامل های خراب را تجزیه و تحلیل کنید.


آموزش کاوش در مجموعه ابزارهای پنهان Sysinternals

Exploring the Hidden Gems of Sysinternals Toolkit

پرکاربردترین جعبه ابزار عیب یابی در جهان بیش از صد ابزار دارد. این دوره جواهرات پنهان در کیت را نشان می دهد که ما در طول مسیر یادگیری به آنها نگاه نکرده ایم.


آموزش عیب یابی فرآیندهای با Sysinternals Process Explorer

Troubleshooting Processes with Sysinternals Process Explorer

این دوره به شما می آموزد که چگونه از بیشترین بارگیری شده در ابزار Sysinternals - Process Explorer بیشترین بهره را ببرید. این دومین دوره از یک مسیر یادگیری عالی در PluralSight است.


آموزش عیب یابی فرایندها و رجیستری با Sysinternals Process Monitor

Troubleshooting Processes and Registry with Sysinternals Process Monitor

Process Monitor در ویندوز یکی از بهترین ابزارها برای استفاده در عیب یابی است. در این دوره ، شما می آموزید که چگونه از دومین ابزار بارگیری شده بیشتر از جعبه ابزار Sysinternals - Process Monitor بیشترین بهره را ببرید.


آموزش عیب یابی حافظه و دیسک ها با ابزار Sysinternals

Troubleshooting Memory and Disks with Sysinternals Tools

این دوره به شما می آموزد که چگونه از ابزارهای Sysinternals که مربوط به حافظه یا دیسک هستند بیشترین بهره را ببرید. جامع ترین ابزاری که در این دوره با آنها یاد خواهید گرفت VMMap و RAMMap هستند.


آموزش عیب یابی توالی شروع و خاموش کردن با ابزارهای Sysinternals

Troubleshooting Startup and Shutdown Sequences with Sysinternals Tools

ابزارهای Sysinternals یک روش عالی برای عیب یابی مسائل مربوط به کند بودن زمان راه اندازی و ورود به سیستم است. این دوره به شما می آموزد که توالی بوت سیستم عامل و ویندوز چگونه کار می کند و چگونه می توانید مسائل مربوطه را با ابزار Sysinternals رصد و عیب یابی کنید.


آموزش عیب یابی مشکلات امنیتی و دایرکتوری فعال با ابزار Sysinternals

Troubleshooting Security and Active Directory Issues with Sysinternals Tools

این دوره به شما نحوه کار زیر سیستم امنیتی ویندوز و نحوه مدیریت و عیب یابی مسائل مرتبط با ابزار Sysinternals را آموزش می دهد.


آموزش کار با Sysinternals Toolkit

Working with the Sysinternals Toolkit

این دوره پیش نیازهایی را که باید بدانید برای استفاده بیشتر از مجموعه ابزار Sysinternals به شما آموزش می دهد. این اولین دوره از مسیر یادگیری Sysinternals در Pluralsight است.


آموزش پیاده سازی امنیت فعال Windows

Implementing Proactive Windows Security

در این دوره ، شما می آموزید که چگونه راه حلهای عملی لازم برای دفاع در برابر پرکاربردترین ناقلهای حمله امروز را بکار گیرید و چگونه محیط خود را برای فضای امنیتی پس از 2015 آماده کنید.