Glenn Berry

گلن به عنوان مشاور اصلی در SQLskills.com کار می کند. او از سال 2007 به عنوان SVL Server MVP فعالیت می کند و مجموعه ای کامل از گواهینامه های مایکروسافت از جمله MCITP ، MCDBA ، MCSE ، MCSD ، MCAD و MCTS را در اختیار دارد که ثابت می کند او دوست دارد در آزمون ها شرکت کند. تخصص وی شامل DMV ، قابلیت دسترسی بالا ، انتخاب سخت افزار و تنظیم عملکرد است. او همچنین عضو هیئت علمی الحاقی در کالج دانشگاه - دانشگاه دنور است ، جایی که از سال 2000 تدریس می کند. وی برنامه استاد معلم را در دانشگاه دنور - کالج دانشگاه به پایان رسانده است. او به شدت درگیر انجمن SQL Server است و سخنران مکرر گروه های کاربر ، شنبه های SQL و اجلاس PASS Community است. او نویسنده کتاب SQL Server Hardware (Redgate 2011) است و فصل هایی را برای کتابهای SQL Server MVP Deep Dives و SQL Server MVP Deep Dives Volume 2 نوشت.
دوره های این مدرس:

آموزش مقیاس گذاری SQL Server 2012 - قسمت 1

Scaling SQL Server 2012 - Part 1

بیاموزید که چگونه مسائل معماری ، طراحی و پیاده سازی عملی را که می توانند مقیاس پذیری حجم کار SQL Server 2012 را محدود کنند ، شناسایی و از آنها اجتناب کنید. این دوره برای هرکسی که مسئول بهبود عملکرد و ... باشد قابل اجرا است.


آموزش SQL Server 2017: تشخیص مشکلات عملکرد با DMV ها

SQL Server 2017: Diagnosing Performance Issues with DMVs

بیاموزید که چگونه SQL Server 2017 را برای دستیابی به اطلاعات عملکرد به آسانی جستجو کنید تا در شناسایی و رفع مشکلاتی که می توانند بر عملکرد و پایداری تأثیر بگذارند ، کمک کند. این دوره برای هر کسی که مسئول SQL Server 2017 و نسخه های قبلی است قابل استفاده است.


آموزش درک سخت افزار سرور

Understanding Server Hardware

بیاموزید که چگونه سرورها و پردازنده های فعلی خود را شناسایی کنید ، سرورهای مختلف را برای عملکرد ارزیابی کنید ، مناسب ترین سرور جدید را برای بودجه خود انتخاب کنید و سخت افزار سرور را حفظ کنید. قابل استفاده برای هر کسی که از سرورها استفاده می کند یا مسئول است ...


آموزش سQالات تشخیصی SQL Server 2014 DMV - قسمت 2

SQL Server 2014 DMV Diagnostic Queries - Part 2

بیاموزید که چگونه SQL Server را برای دستیابی به اطلاعات در سطح نمونه برای کمک به شناسایی و حل مشکلات عملکرد به راحتی جستجو کنید. این دوره برای هر کسی که مسئول یک نمونه SQL Server است قابل اجرا است ، با اکثر مباحث نیز برای SQL Server قابل استفاده است ...


آموزش SQL Server: بهبود عملکرد زیر سیستم ذخیره سازی

SQL Server: Improving Storage Subsystem Performance

این دوره نشان می دهد که چگونه می توان فضای ذخیره سازی SQL Server را برای بهترین عملکرد ، مقیاس پذیری و قابلیت اطمینان با چندین نوع بار کاری مختلف و نحوه اندازه گیری عملکرد ذخیره سازی خود ، به بهترین شکل پیکربندی کرد.


آموزش SQL Server: نصب و پیکربندی SQL Server 2016

SQL Server: Installing and Configuring SQL Server 2016

نحوه نصب و پیکربندی صحیح SQL Server 2016 را بیاموزید، از جمله پیکربندی ویندوز و فضای ذخیره سازی برای پایداری و عملکرد، و به روز رسانی پس از نصب، پیکربندی و نگهداری پایگاه داده.


آموزش SQL Server: ارتقا و مهاجرت به SQL Server 2016

SQL Server: Upgrading and Migrating to SQL Server 2016

این دوره به شما می آموزد که چگونه به طور صحیح برای SQL Server 2016 آماده سازی و انجام به روزرسانی/مهاجرت را انجام دهید. شما خواهید آموخت که چگونه ملاحظات ، ابزارهای یافتن مسدود کننده های بروزرسانی و روشهای مختلف برای انتقال داده ها را برنامه ریزی کنید.


آموزش SQL Server: درک ، پیکربندی و عیب یابی آینه سازی پایگاه داده

SQL Server: Understanding, Configuring and Troubleshooting Database Mirroring

بیاموزید که چگونه پیکربندی و استفاده صحیح از SQL Server mirroring database ، از جمله عیب یابی مشکلات معمول را انجام دهید. این دوره برای همه نسخه های SQL Server قابل استفاده است و برای DBA ها ، توسعه دهندگان و مدیران سیستم طراحی شده است.


آموزش SQL Server: درک ، پیکربندی و عیب یابی Log Log

SQL Server: Understanding, Configuring, and Troubleshooting Log Shipping

با نحوه پیکربندی و استفاده صحیح از حمل و نقل ورود SQL Server از جمله عیب یابی مشکلات رایج آشنا شوید. این دوره برای همه نسخه های SQL Server قابل استفاده است و برای DBA ها ، توسعه دهندگان و مدیران سیستم طراحی شده است.


آموزش Azure SQL Database: تشخیص مشکلات عملکرد با DMV ها

Azure SQL Database: Diagnosing Performance Issues with DMVs

بیاموزید که چگونه به راحتی از Azure SQL Database برای عملکرد و اطلاعات پیکربندی س quال کنید تا در شناسایی و رفع مشکلاتی که می توانند بر عملکرد و ثبات تأثیر بگذارند ، کمک کند. این دوره برای کلیه افرادی که پایگاه داده Azure SQL را دارند قابل استفاده است.


آموزش سQالات تشخیصی SQL Server 2014 DMV - قسمت 1

SQL Server 2014 DMV Diagnostic Queries - Part 1

بیاموزید که چگونه SQL Server را برای مثال اطلاعات پیکربندی برای کمک به شناسایی پیکربندی های غلط که می توانند بر عملکرد تأثیر بگذارند ، به راحتی جستجو کنید. این دوره برای هر کسی که مسئول یک نمونه SQL Server است قابل اجرا است ، با اکثر مباحث نیز ...


آموزش سQالات تشخیصی SQL Server 2014 DMV - قسمت 3

SQL Server 2014 DMV Diagnostic Queries - Part 3

بیاموزید که چگونه SQL Server را برای دستیابی به اطلاعات در سطح پایگاه داده برای کمک به شناسایی و حل مشکلات عملکرد به راحتی جستجو کنید. این دوره برای هر کسی که مسئولیت پایگاه های داده SQL Server را دارد قابل اجرا است ، همچنین کلیه مباحث مربوط به SQL Server نیز قابل استفاده است ...


آموزش SQL Server 2012: ارزیابی و اندازه سخت افزار

SQL Server 2012: Evaluating and Sizing Hardware

بیاموزید که چگونه صحیح سخت افزار سرور را برای SQL Server 2012 انتخاب کنید ، از جمله ارزیابی میزان کار ، محدودیت های سخت افزاری SQL Server 2012 Edition و هزینه های صدور مجوز ، انتخاب پردازنده و ذخیره سازی و م componentsلفه ها و جلوه های اضافی. این دوره ...


آموزش SQL Server: مقیاس گذاری SQL Server 2012 و 2014: قسمت 2

SQL Server: Scaling SQL Server 2012 and 2014: Part 2

بیاموزید که چگونه از مشکلات پیکربندی سخت افزار به پایگاه داده که می تواند مقیاس پذیری حجم کار SQL Server 2012/2014 را محدود کند ، همراه با ویژگی ها و روش های طراحی برای مقیاس بندی و کوچک سازی ، جلوگیری کنید.


آموزش SQL Server 2017: تشخیص مشکلات پیکربندی با DMV

SQL Server 2017: Diagnosing Configuration Issues with DMVs

بیاموزید که چگونه به راحتی از SQL Server 2017 برای اطلاعات پیکربندی پرس و جو کنید تا به شناسایی پیکربندی های نادرست که می توانند بر عملکرد و پایداری تأثیر بگذارند کمک کنند. این دوره برای هر کسی که مسئول SQL Server 2017 و نسخه های قبلی است قابل اجرا است.


آموزش SQL Server 2012: نصب و پیکربندی

SQL Server 2012: Installation and Configuration

با نحوه نصب و پیکربندی صحیح SQL Server 2012 آشنا شوید ، از جمله پیکربندی ویندوز و فضای ذخیره سازی برای پایداری و عملکرد و به روزرسانی های پس از نصب ، پیکربندی و نگهداری پایگاه داده. این دوره برای همه قابل استفاده است ...