Max Schwarzmueller

مکس یک توسعه دهنده وب و مربی حرفه ای آنلاین است. با شروع توسعه به زبانهای مختلف در سن 13 سالگی ، ماکس نمی توانست عمیق تر و عمیق تر در توسعه و پایان پروژه های مختلف متوقف شود. گرچه این همیشه کار اصلی او نبوده است. قبل از اینکه به توسعه وب تمام وقت بپردازد ، او به صنعت دیگری نگاه کرد: وی در رشته مدیریت بازرگانی تحصیل کرد و قبل از اینکه اشتیاق خود را به عنوان کار اصلی خود درگیر کند ، در مشاوره های اصلی و همچنین یک بانک کار می کرد. اگر کد نباشد ، مکس از ورزش ، آشپزی و ملاقات با مردم لذت می برد.
دوره های این مدرس:

آموزش شروع کار با Laravel (PHP Framework) - کاربران و احراز هویت

Getting Started with Laravel (PHP Framework) - Users and Authentication

Laravel یک چارچوب PHP شگفت انگیز است که به شما امکان می دهد برنامه های وب عالی بسازید. این دوره به بررسی احراز هویت ، چگونگی کمک لاراول در این زمینه و نحوه افزودن آن به برنامه لاراول می پردازد.


آموزش شروع کار با لاراول (چارچوب PHP) - مبانی

Getting Started with Laravel (PHP Framework) - The Basics

چارچوب هایی مانند لاراول هنگام ساخت برنامه های وب با مقیاس از شما پشتیبانی می کنند. این دوره اصول مربوط به لاراول ، نحوه کار ، نحوه استفاده از نماها ، کنترل کننده ها و مدل ها و نحوه اتصال همه آنها را آموزش می دهد.


آموزش با استفاده از PHP و Laravel خدمات وب را آرام کنید

RESTful Web Services with PHP and Laravel

در محیط برنامه های وب امروزی ، خدمات RESTful نقش بسیار مهمی دارند. این دوره نحوه ایجاد چنین خدماتی را با یکی از محبوب ترین چارچوب های PHP به شما می آموزد: لاراول.


آموزش شروع کار با Laravel (چارچوب PHP) - مدل ها و داده ها

Getting Started with Laravel (PHP Framework) - Models and Data

ذخیره و واکشی داده ها در پایگاه داده وظیفه اصلی کلیه برنامه های وب مدرن است. این دوره به شما می آموزد که چگونه در برنامه لاراول خود به راحتی با مدلها و داده ها کار کنید.