Jordan Morrow

جردن مورو رئیس جهانی سواد داده در Qlik است ، که وی بیش از 2 سال گذشته برای او کار کرده است. جردن کار خود را با American Express درست در خارج از دانشگاه یوتا آغاز کرد و کار خود را کمی قبل از فارغ التحصیلی آغاز کرد. او قبل از انتقال به علاقه خود: داده ها ، در دنیای حسابداری و امور مالی شروع به کار کرد. جردن برای مدیریت و هدایت تیم هوش تجاری بیش از سبد کارت مصرف کننده American Express US ، بزرگترین سبد کارت در زرادخانه American Express ، منتقل شد. در این جهان ، اردن نظارت بر ساخت و توزیع داشبورد و گزارش های هوش تجاری را بر عهده داشت. در این دنیا ، اردن همچنین نظارت بر کلیه موارد تولید آموزش برای مصرف کنندگان را بر عهده داشت. American Express در راس تجزیه و تحلیل سلف سرویس قرار داشت و اردن به ساخت و توسعه این کمک کرد. همراه با این مسئولیت ها ، اردن به نظارت بر انتقال از استفاده استاندارد از داده ها به استفاده از داده های بزرگ برای این گزارش های سلف سرویس کمک کرد. اردن در حالی که در این نقش بود جایزه رئیس جمهور برجسته را دریافت کرد. پس از 8.5 سال با American Express ، جردن مستقیماً به دنیای Business Business نقل مکان کرد و به Qlik رفت. وی در نقش خود در قلیک ، با هدف کمک به همه افراد و سازمانها برای ایجاد مهارتهای استفاده صحیح از داده ها استخدام شد. این نقش به سرعت تغییر شکل داده و بعنوان رئیس جهانی سواد داده به نقش بزرگتری تبدیل شد. در این نقش ، اردن به ایجاد یكی از اولین برنامه های آموزشی در جهان كمك كرد كه بطور خاص برای كمك به افراد در زمینه سواد اطلاعاتی طراحی شده است. همراه با برنامه آموزش ، از اردن به طور منظم خواسته می شود تا در کنفرانس ها ، از جمله Big Data ، Analytics و کنفرانس های BI سخنرانی کند. وی همچنان به نقش خود برای گسترش برنامه های رهبری آموزش و اندیشه Data Literacy ادامه می دهد و می خواهد این مهارت ها را در سراسر جهان گسترش دهد. مجدداً ، در این نقش ، جردن از برنده شدن جایزه رئیس جمهور دیگر خوشحال بود و او در حال حاضر در دو هیئت مدیره: هیئت صدور گواهینامه Big Data University Rutgers و شورای مشاوره پروژه سواد داده ، که رئیس شورای است. خارج از کار ، جردن یک مرد خانواده قوی است ، متاهل و دارای 5 فرزند است. جوردن همراه با گذراندن وقت با خانواده اش ، عاشق سفر به دنیا است و یک دونده ماهر اولترا ماراتن است و به طور منظم در این مسابقات شرکت می کند.
دوره های این مدرس:

آموزش مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی در سواد داده: جلسات اجرایی

Critical and Analytical Thinking Skills in Data Literacy: Executive Briefing

توانایی تصمیم گیری دقیق تر با آگاهی از داده ها برای سرمایه گذاری سازمان در دارایی داده ها کلیدی است. این خلاصه اجرایی به سازمانها کمک می کند تا با درک تفکر انتقادی و تحلیلی بر روی داده ها ، توانمند شوند.


آموزش استفاده از بینش ها و مشاهدات با داده ها: جلسات اجرایی

Utilizing Insights and Observations with Data: Executive Briefing

این خلاصه اجرایی به کاربر توانایی دانش و درک در مورد 4 سطح تجزیه و تحلیل ، چگونگی انطباق آنها با دنیای داده ها و استراتژی تحلیلی و چگونگی بینش و مشاهدات را دارد.


آموزش ساخت فرهنگ سواد داده: توجیهی اجرایی

Building a Data Literate Culture: Executive Briefing

برای استفاده از سرمایه بزرگ داده ها ، فرهنگ صحیح باید وجود داشته باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه سازمان شما می تواند فرهنگ سواد داده را ایجاد کند ، این خلاصه اجرایی را بخوانید.


آموزش ادغام پیش بینی و تجزیه و تحلیل تجویزی با سواد داده: جلسات اجرایی

Merging Predictive and Prescriptive Analytics with Data Literacy: Executive Briefing

دنیای تجزیه و تحلیل پیچیده است و درک آن گاه دشوار است. این خلاصه اجرایی دو سطح از اصلی تجزیه و تحلیل ها را روشن می کند: کمک به سازمان ها برای ساختن درست داده ها و معمای تحلیلی خود.


آموزش زبان داده ها: جلسات اجرایی

The Language of Data: Executive Briefing

Language of Data: Briefing Executive در مورد اهمیت صحبت کردن به زبان مناسب داده ها و چگونگی برقراری ارتباط صحیح به گشودن درهای داده ها و موفقیت تحلیلی بحث می کند.


آموزش اتخاذ تصمیمات آگاه از اطلاعات: توجیهی اجرایی

Making Data-informed Decisions: Executive Briefing

توانایی تصمیم گیری هوشمندانه با داده ها در موفقیت یک سازمان مهم است. این خلاصه اجرایی به دنیای تصمیم گیری هوشمندانه ، هوشمندانه با داده ها و نحوه ارتباط آن با سواد داده ها می پردازد.


آموزش برقراری ارتباط داده ها از طریق قصه گویی: جلسات اجرایی

Communicating Data through Storytelling: Executive Briefing

برای استفاده مناسب از داده ها ، فرد باید بتواند استراتژی ها ، تجزیه و تحلیل ها و بینش ها را به درستی برقرار کند. این خلاصه اجرایی کاربر در برقراری ارتباط با داده ها ، اینکه داستان سرایی داده ها چیست و چگونه با سواد داده ارتباط دارد ، کاربر را راهنمایی می کند.


آموزش شناخت نیاز به سواد داده: توجیهی اجرایی

Recognizing the Need for Data Literacy: Executive Briefing

از طریق این دوره ، افراد ارزش سواد داده را برای کارمندان و سازمان به طور کلی ، همراه با کشف اینکه سواد داده چیست و مهارت های کلیدی برای موفقیت سازمان ها در اقتصاد دیجیتال و تجزیه و تحلیل ، یاد خواهند گرفت.