Patrick Neborg

پاتریک بیش از 20 سال تجربه در زمینه اجرای راه حل های SOA دارد که هم از مشتری های وب و هم از دسک تاپ استفاده می کند و در درجه اول از پشته فن آوری توسعه مایکروسافت استفاده می کند. در حال حاضر ، او از C # و JScript به همراه T-SQL/LINQ استفاده می کند و قبلاً به طور گسترده ای با فناوری های دیگر مانند VB.NET و WCF کار کرده است. پاتریک علاوه بر اجرای راه حل های مشخص شده توسط مشتری ، راه حل های مبتنی بر فرآیند Agile را با استفاده از Team Foundation Server (TFS) پیاده سازی می کند. با گذشت زمان وی نقشهای مختلف فنی را در سراسر صنایع مالی ، بیمه و مدیریت غیر انتفاعی بر عهده گرفته است. پاتریک دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی نرم افزار از ایالت پن است. وی در کنفرانس شبکه جامعه DonorPerfect (DPCN) و زنان ملی در فناوری رایانه (NWCT) سخنرانی کرده است. پاتریک یک شرکت فعال در Philly.Net است. او علاقه به همکاری و اشتراک اطلاعات با همکاران را دارد. در اوقات فراغت پاتریک ، می توان وی را به عنوان مربی ، داور ، منابع فنی و عضو هیئت مدیره برای برنامه فوتبال جوانان در شهرستان محلی خود دید.
دوره های این مدرس:

آموزش مدیریت مدل های SSAS

Managing SSAS Models

این دوره شما را از طریق مدیریت پایگاه داده خدمات تجزیه و تحلیل، هم به صورت چند بعدی و هم به صورت جدولی، در زمینه های افزودن یک ویژگی به یک بعد، پارتیشن بندی داده های واقعیت و به روز رسانی پردازش مدل با اتوماسیون هدایت می کند.


آموزش Microsoft Azure Developer: مدیریت بازبینی کد با Azure DevOps

Microsoft Azure Developer: Managing Code Reviews with Azure DevOps

Azure DevOps ویژگی های همکاری ساده و م forثری را برای تیم ها و پروژه های توسعه شما فراهم می کند. این دوره به شما می آموزد که چگونه از درخواست pull برای مدیریت فرآیند بررسی کد برای همکاری با تیم خود استفاده کنید.


آموزش ایجاد یکپارچه سازی با API Visual Studio Team Services

Building an Integration with Visual Studio Team Services API

از سرویس تیم Visual Studio به طور گسترده ای برای تیم ها برای سازماندهی موارد کار و مدیریت کد منبع استفاده می شود. این دوره به شما می آموزد که چطور Visual Studio's Team Team را با استفاده از REST API در ابزارهای سفارشی و برنامه های وب خود ادغام کنید.


آموزش استقرار یک برنامه در AWS

Deploying an Application on AWS

با یادگیری قابلیت های مختلف فن آوری ها و سرویس های استقرار AWS از CloudFormation ، OpsWorks و Codestar به شما امکان می دهد انتخاب آگاهانه ای را که برای نیازهای استقرار برنامه شما بهترین است انجام دهید.


آموزش ادغام ASP.NET MVC با Facebook Graph API

Integrating ASP.NET MVC With the Facebook Graph API

این دوره با استفاده از یکپارچه سازی Facebook Graph API با یک برنامه وب ASP.NET MVC ، برای یادگیری نحوه تلفیق ویژگی های سمت سرور Facebook ، را پوشش می دهد.


آموزش برنامه نویسی: Kodu Kingdom Defense

Learn to Program: Kodu Kingdom Defense

از Kodu Game Lab استفاده کنید تا یاد بگیرید که چگونه یک بازی در سبک دفاع از برج را برنامه ریزی کنید که هم روی رایانه شخصی و هم بر روی ایکس باکس اجرا شود.


آموزش استفاده از SkyDrive برای همکاری، ارتباطات و ذخیره سازی ابری

Using SkyDrive for Collaboration, Communication and Cloud Storage

مروری بر ویژگی‌های SkyDrive برای ارائه یک مجموعه ابزار مبتنی بر ابر برای همکاری و ارتباطات آنلاین.