Paul O'Fallon

دوره های این مدرس:

آموزش نمودارهای گوگل بر اساس مثال

Google Charts By Example

این دوره کتابخانه نمودار گوگل را پوشش می دهد، که به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا نمودارهای پیشرفته را با استفاده از یک API جاوا اسکریپت بسیار ساده در برنامه های وب خود جاسازی کنند.


آموزش معرفی Node.js

Introduction to Node.js

در این دوره ما یک نمای کلی از Node.js ارائه می دهیم، از جمله نوشتن کد ناهمزمان با callbacks و استریم، و ماژولار کردن برنامه شما با NPM و require(). ما همچنین به APIهای داخلی برای ایجاد و مقیاس‌بندی برنامه‌های کاربردی وب و همچنین چند ماژول شخص ثالث کلیدی نگاه می‌کنیم.


آموزش ساخت خدمات آرام آرام همزمان با جرسی

Building Asynchronous RESTful Services With Jersey

در این دوره ، ما نوشتن خدمات ناهمزمان و همچنین بسیاری از ویژگی های دیگر را در جرسی کشف می کنیم. ما همچنین تزریق وابستگی ، نقشه برداری از استثنا ، فیلترها ، گریزلی ، جکسون ، جرسی تست و موارد دیگر را پوشش می دهیم.


آموزش ساخت اپلیکیشن های خط فرمان در Node.js 8

Building Command Line Applications in Node.js 8

بسیاری از ما هر روز از برنامه های کاربردی خط فرمان در مشاغل خود استفاده می کنیم. این دوره شما را با اصول ساخت یک CLI در Node.js از جمله مدیریت پیکربندی، تعامل با کاربر و توزیع محصول نهایی خود آشنا می کند.


آموزش Node در ویندوز و Azure

Node on Windows and Azure

این دوره مروری بر استفاده از Node برای دسترسی به منابع ابری و همچنین ساخت برنامه های کاربردی تحت وب که در ویندوز و ابر Azure اجرا می شوند را ارائه می دهد.


آموزش Cassandra برای توسعه دهندگان

Cassandra for Developers

این دوره برای آشنایی شما با معماری انعطاف پذیر و توزیع شده کاساندرا در حالی که شما را به درک کاملی از زبان پرسش کاساندرا (CQL) مجهز می کند ، طراحی شده است.


آموزش Node.js: تصویر بزرگ

Node.js: The Big Picture

آیا کنجکاو هستید که Node.js برای شما مناسب است؟ در این دوره ، ما به چگونگی معمول استفاده از Node نگاه می کنیم ، مدل توسعه ناهمزمان آن را بررسی می کنیم ، اهرم اکوسیستم ماژول npm را بررسی می کنیم و مجموعه ای از ابزارها را برای کمک به شروع کار خود جمع می کنیم!