David Berry

دیوید بری مهندس نرم افزار با بیش از 15 سال تجربه توسعه برنامه است. او شروع به توسعه نرم افزار در Java 1.0 با استفاده از باطن Oracle 7 کرد. ایجاد سوئیچ به Microsoft .NET هنگام انتشار ، وی از آن زمان با همه نسخه های NET کار کرده است. او همچنین از زمان اوراکل 7 با نسخه های مختلف اوراکل و از زمان SQL Server 7 با نسخه های مختلف SQL Server کار کرده است. تجربه وی دامنه وسیعی از صنایع از جمله نیمه هادی ها ، خدمات مالی ، بیمه و یک دولت را در بر می گیرد. او در اوقات فراغت خود لذت می برد که در زمستان های ویسکانسین با دوچرخه جاده ای خود و دوچرخه سواری از کشور عبور کند.
دوره های این مدرس:

آموزش ملزومات توسعه دهنده Oracle: بازدیدها ، مترادف ها و راه حل ها

Oracle Developer Essentials: Views, Synonyms and Triggers

این دوره موارد ضروری ایجاد و استفاده از نماها ، مترادف ها ، توالی ها و محرک ها را در پایگاه داده اوراکل شما پوشش می دهد.


آموزش پردازش معاملات خودمختار Oracle برای توسعه دهندگان

Oracle Autonomous Transaction Processing for Developers

پردازش معاملات خودمختار Oracle به توسعه دهندگان این امکان را می دهد که یک پایگاه داده کاملاً خودکار و خودران Oracle را در فضای ابری ایجاد کنند. این دوره به شما کمک می کند ظرف مدت بیش از یک ساعت یک پایگاه داده جدید ایجاد کنید و برنامه خود را متصل کنید.


آموزش ملزومات توسعه دهنده Oracle: انواع داده ها

Oracle Developer Essentials: Data Types

این دوره متداول ترین انواع داده های مورد استفاده در جداول در Oracle را شامل انواع داده های CHAR ، VARCHAR2 ، NUMBER ، DATE ، TIMESTAMP و LOB معرفی می کند.


آموزش استفاده از MiniProfiler در ASP.NET Core 4

Using MiniProfiler in ASP.NET Core 4

این دوره به شما کمک می‌کند تا MiniProfiler را فعال کنید، که می‌تواند زمان بندی بخش‌های کد مختلف در درخواست HTTP شما را نشان دهد، گزارشی از بیانیه‌های SQL که در طول یک درخواست اجرا شده‌اند و حتی به شناسایی مشکلات کمک کند.


آموزش آنچه هر توسعه دهنده باید درباره عملکرد سرور SQL بداند

What Every Developer Should Know About SQL Server Performance

این دوره برای آموزش اصول عملکرد SQL سرور به توسعه دهندگان طراحی شده است و ابزارهایی را برای عیب یابی و حل مشکلات عملکرد SQL Server به شما نشان می دهد.


آموزش استفاده از Google PageSpeed ​​Insights برای بهبود عملکرد وب

Using Google PageSpeed Insights to Improve Web Performance

این دوره نحوه تجزیه و تحلیل صفحات وب خود را برای اطمینان از پیروی از بهترین شیوه های عملکرد شناخته شده پوشش می دهد و به شما نشان می دهد که چگونه این روش ها را در یک برنامه ASP.NET پیاده سازی کنید.


آموزش محافظت در برابر حملات موجودیت خارجی XML و ضد شوره زدایی در ASP.NET و ASP.NET Core

Protecting Against XML External Entity and Deserialization Attacks in ASP.NET and ASP.NET Core

ما فکر می کنیم XML ، JSON و داده های سریال باینری به عنوان روشی برای تبادل داده بین برنامه ها ، اما این قالب های داده را هکرها می توانند برای حمله به برنامه های شما نیز استفاده کنند. این دوره به شما می آموزد که چگونه می توانید از آنها جلوگیری کنید.


آموزش تنظیم عملکرد اوراکل برای توسعه دهندگان

Oracle Performance Tuning for Developers

این دوره در هنگام استفاده از Oracle به عنوان پایگاه داده backend ، توسعه دهندگان را با اصول اساسی تنظیم عملکرد آشنا می کند.


آموزش الگوهای طراحی C #: دکوراتور

C# Design Patterns: Decorator

الگوی طراحی دکوراتور به شما امکان می دهد بدون تغییر کلاس اصلی ، رفتار را به کلاس خود اضافه کنید. این به شما امکان می دهد عملکرد جدید را در یک کلاس قرار دهید و در عین حال نگرانی های مختلف را به طور تمیز از هم جدا کنید.


آموزش ملزومات توسعه‌دهنده اوراکل: جداول و شاخص‌ها

Oracle Developer Essentials: Tables and Indexes

این دوره اصول ایجاد و مدیریت جداول در پایگاه داده اوراکل شما را پوشش می دهد، از جمله نام گذاری جداول، تعریف ستون ها، ایجاد محدودیت ها و اعطای مجوزها. همچنین اصول شاخص ها را پوشش می دهد که برای ...