Armen Avanesi

آرمن در حال حاضر یک توسعه دهنده نرم افزار در ملبورن ، استرالیا است. روز به روز ، او به شرکت های نوپا کمک می کند تا برنامه های ظریف و مقیاس پذیر بسازند. او علاقه زیادی به مسافرت ، امتحان غذای جدید و آموزش کدنویسی به دیگران دارد.
دوره های این مدرس:

آموزش معماری IAM برای امنیت در AWS

Architecting IAM for Security on AWS

به سرعت به سؤالات «چه چیزی برای من مفید است؟» پاسخ دهید. یا "چرا باید این دوره را بگذرانم؟" 1-2 جمله (حداکثر 250 کاراکتر) فقط عنوان را تکرار نکنید. مختصر باشید، اما همچنان کاربر را از چیزهای اساسی که در این دوره یاد خواهند گرفت آگاه کنید.


آموزش OpenAI Image API

OpenAI Image API

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه از OpenAI Image API برای تولید، ویرایش و تبدیل تصاویر با هوش مصنوعی استفاده کنید و پروژه های خود را با محتوای جذاب بصری تقویت کنید.


آموزش Claude 3 API

Claude 3 API

این دوره به شما ملزومات کار با Claude 3 API Anthropic را آموزش می‌دهد، از راه‌اندازی و احراز هویت گرفته تا درخواست، نسخه‌سازی و عیب‌یابی. همچنین خواهید آموخت که چگونه آن را با سایر مدل های زبان محبوب مقایسه می کند.


آموزش مدیریت نمونه های AWS EC2

Managing AWS EC2 Instances

آمازون EC2 نقش بسیار بزرگی در فضای رایانش ابری دارد. این دوره به شما دانش بنیادی EC2 می دهد و بهترین روش ها را در مورد راه اندازی و مدیریت نمونه های خود نشان می دهد.


آموزش انجام تحویل مداوم با AWS CodeStar

Performing Continuous Delivery with AWS CodeStar

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه یک خط لوله تحویل مداوم خودکار با استفاده از AWS CodeStar ایجاد کنید. شما به دانش عملی مورد نیاز برای توسعه ، ساخت و استقرار برنامه های کاربردی با سهولت در AWS دست خواهید یافت.


آموزش HTTP با Node.js

HTTP with Node.js

این دوره نحوه کار با یکی از مهمترین اجزای Node.js ، ماژول HTTP را به شما آموزش می دهد. شما دانش عملی کسب خواهید کرد که به عنوان پایه ای برای ساخت هر برنامه تحت وب است.