Dr. Jared DeMott

دکتر جارد دموت مهندس ، کارآفرین و رهبر امنیت است. DeMott قبلاً به عنوان تحلیلگر آسیب پذیری در NSA فعالیت می کرد. وی دکترای خود را از دانشگاه ایالتی میشیگان گرفته است. او به طور مرتب در مورد کنفرانسهای سایبری در کنفرانسهایی مانند RSA ، DerbyCon ، BlackHat ، ToorCon ، GrrCon ، HITB و غیره صحبت می کند. دکتر دموت در سه تیم برنده Defcon تصرف پرچم بوده است و یک مدرس دعوت شده در موسسات معتبری مانند آکادمی نظامی ایالات متحده بوده است. جارد نویسنده Pluralsight است و اغلب اوقات توسط رسانه مصاحبه می شود تا در مورد مسائل سایبری سنجیده شود.
دوره های این مدرس:

آموزش امنیت برای هکرها و توسعه دهندگان: توسعه بهره برداری

Security for Hackers and Developers: Exploit Development

توسعه دهندگان مشغول هستند ، اما درک نحوه بهره برداری از نرم افزار به شما کمک می کند اشکالات مهم امنیتی را به درستی اولویت بندی کنید. این دوره بهره های اساسی ، کدگذاری پوسته و برنامه نویسی بازگشت گرا (ROP) را به شما آموزش می دهد.


آموزش امنیت برای هکرها و توسعه دهندگان: گیج کننده

Security for Hackers and Developers: Fuzzing

Fuzzing یک قسمت مهم از چرخه عمر توسعه امنیت است. این تکنیک خاص توسط هکرها برای یافتن اشکالات استفاده می شود. در این دوره ، سازندگان نرم افزار یاد می گیرند که چگونه fuzz را - قبل از اینکه آدمهای بد کار کنند.


آموزش امنیت برای هکرها و توسعه دهندگان: مهندسی معکوس

Security for Hackers and Developers: Reverse Engineering

در این دوره مهندسی معکوس را یاد خواهید گرفت. این به شما امکان می دهد از مالکیت معنوی محافظت کنید ، آسیب پذیری ها را پیدا کرده و بدافزارها را از هم جدا کنید. با من همراه باشید تا دنیا را کمی امن تر کنیم.


آموزش تجزیه و تحلیل بدافزار پیشرفته: مبارزه با کیت های بهره برداری

Advanced Malware Analysis: Combating Exploit Kits

جرایم سایبری بیداد می کند و فقط بدتر می شود. این دوره عملی به شما نشان می دهد که چگونه دشوارترین نفوذهای سایبری را تجزیه و تحلیل کنید تا بتوانید اطلاعات خود را در برابر کیت های سوit استفاده ، شکل پیشرفته ای از بدافزار ، درک کرده و از آنها محافظت کنید.


آموزش امنیت برای هکرها و توسعه دهندگان: حسابرسی کد

Security for Hackers and Developers: Code Auditing

آیا می‌دانستید که اشکالات نرم‌افزاری میلیاردها دلار در سال برای اقتصاد هزینه دارد؟ در این دوره، شما می‌خواهید به تغییر جزر و مد کمک کنید زیرا یاد می‌گیرید چگونه باگ‌های مهم را سریع‌تر پیدا کرده و رفع کنید.


آموزش امنیت برای هکرها و توسعه دهندگان: نمای کلی

Security for Hackers and Developers: Overview

شرکت های سراسر جهان نگران امنیت سایبری هستند. این دوره اصول امنیت اطلاعات قابل استفاده در هر رشته توسعه نرم افزار را به شما می آموزد.