Robert Sösemann

Robert Sösemann یک توسعه دهنده نرم افزار مستقر در آلمان و یک متخصص با تجربه Salesforce است. وی به دلیل ساخت Open-Code Analyzer PMD برای Apex مشهور است. او در کنفرانس ها درباره چابکی توسعه دهنده و Clean Code وبلاگ می نویسد ، توییت می کند و در کنفرانس ها صحبت می کند. اگرچه فارغ التحصیل علوم کامپیوتر بود ، اما کدنویسی حرفه ای خود را شروع نکرد. پس از چند سال مدیریت تیم های نرم افزار ، او عشق خود را برای برنامه نویسی در اکوسیستم Salesforce دوباره کشف کرد و هرگز خوشحالتر نبوده است. رابرت به عنوان معمار اصلی Salesforce PDO Partner منطق کار می کند جایی که به مشتریان کمک می کند ایده های محصولات خود را سریعتر وارد AppExchange کنند.
دوره های این مدرس:

آموزش بازی با بازی: تجزیه و تحلیل خودکار کد در Salesforce - ابزار عمیق فرو رفتن

Play by Play: Automated Code Analysis in Salesforce - a Tools Deep-Dive

در این دوره خواهید آموخت که چرا کیفیت کد مهم است و ابزارها چگونه می توانند به شما و تیم شما در اطمینان از آن کمک کنند. دو متخصص Salesforce Code Analysis شما را به سفری از مفاهیم تا استفاده از ابزار عملی می برند.


آموزش بازی با بازی: Sipping the Happy Soup - Untangle Production Orgs with Salesforce DX Unlocked Packages

Play by Play: Sipping the Happy Soup - Untangle Production Orgs with Salesforce DX Unlocked Packages

در این دوره ، شما یاد خواهید گرفت که چگونه از Salesforce DX Unlocked Packages برای غلبه بر یک چالش بزرگ توسعه مبتنی بر Org - آشپز معروف Metadata Soup استفاده کنید. ببینید چگونه می توانید فراداده های بدون ساختار را گره بزنید و آنها را به مجموعه ای از انعطاف پذیر و ... تبدیل کنید.