Kory Cox

کوری متولد و بزرگ شده یوتان ، Revit را در سال 2003 کشف کرد و هرگز به گذشته نگاه نکرد. علاقه او به معماری از دبیرستان آغاز شد و در آنجا 4 مدال طلا از مسابقات دولتی به خانه برد و در مدت سه سال 3 بار به ملی پوشان رفت. این سابقه او را قادر می سازد که کار خود را در معماری بلافاصله پس از دبیرستان آغاز کند و وی کار خود را در رشته مدیریت بازرگانی در کالج وسمینستر ، یوتا ادامه داد و سپس دو سال مرخصی برای سفر و تحصیل در رشته معماری در دانشگاه آکسفورد بروکس در آکسفورد ، انگلیس گرفت.
دوره های این مدرس:

آموزش Revit Essentials: ابزار حاشیه نویسی برای مستندات پروژه

Revit Essentials: Annotation Tools for Project Documentation

این دوره شامل کلیه مباحث اصلی مربوط به مستند سازی یک پروژه در Revit از ابزارهای اصلی 2D مانند خطوط جزئیات تا راه اندازی ورق و چاپ می باشد. نرم افزار مورد نیاز: Revit 2017.


آموزش همکاری در Revit: اشتراک اشتراکی

Collaboration in Revit: Worksharing

این دوره توصیف می کند که چه کارهایی انجام می شود ، چطور می توان آنها را تنظیم کرد ، چگونه بهترین استفاده را از آنها کرد و تعدادی از برنامه های مدیریتی برای اطمینان از همکاری تیم با یکدیگر به طور موثر. نرم افزار مورد نیاز: Revit.


آموزش Revit: تکنیک های مدیریت پرونده برای مدیران BIM

Revit: File Management Techniques for BIM Managers

این دوره بهترین عملکردها و اقداماتی را که می توانید برای کمک به ادامه کار فایل های Revit در پتانسیل عملکرد آنها انجام دهید ، به شما معرفی می کند.