Chuck Bates

چاک از دوران جوانی هم به فناوری و هم به علوم علاقه داشت. این عشق به دو رشته هنگامی که پس از فارغ التحصیلی با B.S تبدیل به یک مشکل می شود. در فیزیک و بعد از چندین سال تجربه برنامه نویسی حرفه ای ، چاک مجبور شد انتخاب کند که کدام رشته را دنبال کند. در حالی که در نهایت نرم افزار را انتخاب کرده و سرانجام به یک شغل رویایی در Pluralsight دست پیدا کرده است ، چاك وقت قابل توجهی را صرف به روز بودن در دنیای فیزیك می كند و امیدوار است كه روزی راهی برای تلفیق دوباره این دو پیدا كند. وقتی چاک آخرین پروژه خود را کدگذاری نمی کند یا مقاله های منتشر شده بی پایان را نمی خواند ، چاک لذت می برد با تلسکوپ آماتور خود ، ساخت پروژه های کوچک نجاری و وقت گذرانی با فرزندانش.
دوره های این مدرس:

آموزش محاسبات کوانتومی: تصویر بزرگ

Quantum Computing: The Big Picture

رایانه های کوانتومی به سرعت در حال تبدیل شدن به پر صحبتترین فناوری جدید هستند ، حتی اگر هنوز وجود ندارند. این دوره به شما می آموزد که یک کامپیوتر کوانتومی چیست ، چه توانایی را دارد و چگونه امروز شروع به کار می کند.


آموزش محاسبات کوانتومی: شروع با Q #

Quantum Computing: Getting Started with Q#

شما احتمالاً درباره محاسبات کوانتومی و همه وعده های خارق العاده آن شنیده اید ، اما احتمالاً نمی دانید از کجا باید در این زمینه نوظهور شروع کنید. این دوره همه چیزهایی را که باید بدانید برای شروع کار با Q # و پرش به داخل به شما آموزش می دهد.