Amy Irvine

دستیار ، استراتژیک ، مسئولیت پذیری ، یادگیرنده ، وو (5 صفحه یاب قدرتمند) و رهبر خدمتگزار. امی کار خود را به عنوان یک مربی 25 سال پیش به عنوان دانشجوی تحصیلات تکمیلی در دانشگاه UC دیویس آغاز کرد. وی با تدریس در دوره های ارتباطی کالج ، علاقه به تسهیل و طراحی آموزشی را کشف کرد. او فرصت تحصیل در مقطع دکترا را برای مطالعه ارتباطات سازمانی در جایی که اتفاق می افتد رد کرد! اولین کار او به عنوان یک توسعه دهنده آموزش مبتنی بر رایانه منجر به توسعه محصولات نسل اول آموزش الکترونیکی در PeopleSoft شد. این نقش ها باعث شروع حرفه ای گسترده ای در زمینه طراحی ، مشاوره ، تدریس و رهبری در دنیای در حال پیشرفت آموزش الکترونیکی شد. برای بیش از 20 سال ، امی با سازمان های برتر جهانی مشاوره کرده است تا در زمینه هم ترازی استراتژیک تجارت ، اجرای یادگیری ، یادگیری مداوم و فرهنگ های رو به رشد یادگیری ، روش های تخصصی را تشکیل دهد. او به عنوان یک نویسنده Pluralsight فرصتی برای ارائه محتوای کاربردی و مرتبط را که زبان آموزان می توانند بلافاصله در زندگی حرفه ای خود استفاده کنند ، دوست دارد.
دوره های این مدرس:

آموزش آمادگی برای جلسات مجازی موفق

Preparing for Successful Virtual Meetings

در این دوره، انتخاب بهترین قالب جلسه با توجه به هدف و موقعیت تیمی خود را بررسی می کنید، ابزارهای جلسه مجازی را برای همکاری با تیم های جهانی انتخاب می کنید و برای رهبری جلسات تعاملی که با تعامل طراحی شده اند آماده می شوید.


آموزش ایجاد روابط فروشنده که کارساز است

Building Vendor Relationships That Work

آیا شغل شما مستلزم کار با یک فروشنده است؟ آیا می خواهید در این کار قهرمان شوید؟ وقت آن است که در مورد ایجاد روابط با شرکای فروشنده خود تجدید نظر کنید. وقت آن است که سرمایه گذاری خود را به حداکثر برسانید و یک کشتی فروشنده کار کنید.