Michael Callaghan

توسعه دهنده اصلی Ionic

سلام، من مایک کالاگان هستم. من یک شوهر، پدر و مهندس نرم افزار LDS برای پارک ها، تجربه و فناوری محصولات دیزنی هستم. من همچنین دوره‌های ویدیویی درباره توسعه وب ایجاد می‌کنم که بیشتر حول محور Ionic Framework می‌چرخند.

من از سال 1995 به صورت حرفه ای نرم افزار می سازم و از Ionic Framework قبل از نسخه 1 استفاده می کنم. در چند سال گذشته، چهار دوره محبوب Ionic را برای Pluralsight تالیف کرده ام.

اکنون دارم سفر جدیدی را آغاز می‌کنم و دو دوره جدید Ionic می‌سازم، یکی با استفاده از Angular و دیگری با استفاده از React.

از شما دعوت می‌کنم در این سفر به من بپیوندید... با تجربه تمام جنبه‌های شگفت‌انگیز و شگفت‌انگیز در مورد ساخت برنامه‌های وب و موبایل.

دوره های این مدرس:

آموزش ایجاد اپلیکیشن های چند پلتفرمی با Ionic و Electron

Creating Cross-platform Apps with Ionic and Electron

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه برنامه های دسکتاپ را با Ionic Framework، HTML و TypeScript ایجاد کنید. الکترون این توانایی را به شما می دهد.


آموزش ابزارها و الگوهای چارچوب یونی

Ionic Framework Tools and Patterns

چارچوب Ionic توسعه موبایل را به طوفان کشانده است ، اما مواد کمی بیش از نوشتن برنامه های ساده در دسترس است. این دوره به شما کمک می کند تا گام بعدی را برای ایجاد یک برنامه پیچیده تر و جذاب با Ionic بردارید.


آموزش ساخت برنامه های وب پیشرفته با Ionic

Building Progressive Web Apps with Ionic

وقتی Google مفهوم Progressive Web Applications یا PWA را ایجاد کرد ، همه چیز تغییر کرد. PWA یک برنامه وب خالص است که می توانید با استفاده از حافظه پنهان هوشمند روی دستگاه هایی نصب کنید که می توانند با عملکرد محدود شبکه کار کنند.


آموزش توسعه اپلیکیشن موبایل با Ionic و Angular - ایده تا اپ استور

Mobile App Development with Ionic and Angular - Idea to App Store

"این کلاس همه چیزهایی را که برای رفتن از هیچ به یک برنامه تلفن همراه کاملاً مستقر با Ionic Framework و Angular نیاز دارید را ارائه می دهد. کل دوره در اینجا ارائه شده است."


آموزش ایجاد اپلیکیشن های چند پلتفرمی با Ionic و Electron

Creating Cross-platform Apps with Ionic and Electron

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه برنامه های دسکتاپ را با Ionic Framework، HTML و TypeScript ایجاد کنید. الکترون این توانایی را به شما می دهد.


آموزش کارگاه توسعه اپلیکیشن موبایل با Ionic و Angular

Mobile App Development Workshop with Ionic and Angular

"با این دوره آموزشی متحول کننده که برای توسعه دهندگان مشتاق و باتجربه طراحی شده است، دید اپلیکیشن موبایل خود را به واقعیت تبدیل کنید.


آموزش Ionic CLI

Ionic CLI

در دنیای مدرن توسعه نرم افزار امروزی ، اجتناب از خط فرمان تقریباً غیرممکن است. مطمئناً ، ابزارهای گرافیکی مختلفی برای سهولت کار وجود دارد ، اما قدرت واقعی در پوسته فرمان زندگی می کند. در این دوره ، Ionic CLI را کشف خواهید کرد.


آموزش ساخت برنامه های دسک تاپ با Ionic و Electron

Building Desktop Apps with Ionic and Electron

آیا جالب نیست که برنامه های وب Ionic شما همچنین می توانند روی دسک تاپ اجرا شوند؟ با الکترون می توانند! تمام وقت و تلاشی را که برای یادگیری فن آوری های موبایل وب مانند HTML ، CSS ، JavaScript ، Angular و Ionic صرف کرده اید ، می تواند روی دسک تاپ اعمال شود.


آموزش توسعه اپلیکیشن موبایل با Ionic و React - ایده به اپ استور

Mobile App Development with Ionic and React - Idea to App Store

این کلاس همه چیزهایی را که برای رفتن از هیچ به یک برنامه تلفن همراه کاملاً مستقر با Ionic Framework و React نیاز دارید، فراهم می کند. کل دوره در "...