Michael Baker

Michael Baker یک بازی ساز و متخصص تولید گرافیک با بیش از 15 سال تجربه در بازی ها و تولید VFX است. وی در پروژه های بزرگ دارای مجوز مبتنی بر جنگ ستارگان و بیگانه کار کرده است و ابزارهای نرم افزاری را برای چارچوب محبوب Bullet Physics Framework توسعه داده است که دارای تعداد بیشماری از ابزارهای نویسندگی ، فیلم های سینمایی و بازی ها است. در سال 2013 ، وی بنیانگذار Codex Worlds و استودیوی بازی های AAA indie مستقر در آستین ، تگزاس بود.
دوره های این مدرس:

آموزش شمشیر و بیل کنترل کننده شخصیت و هوش مصنوعی

Swords and Shovels Character Controller and AI

یادگیری نحوه ساخت کنترلرهای شخصیت و سیستم های یافتن مسیر برای موفقیت هر برنامه نویس بازی ضروری است. این دوره به شما نحوه ایجاد این موارد و موارد دیگر را در یک خزنده سیاه چال از بالا به پایین برای شما نشان می دهد.


آموزش مبانی رابط کاربری Unity

Unity UI Fundamentals

ایجاد یک UX و UI خوب در توسعه بازی می تواند یک چالش باشد، اما ارزشش را دارد! در این دوره، اجزای رابط کاربری پایه و تعاملی را پیکربندی می‌کنید و روی عناصر رابط کاربری کار می‌کنید تا یک سیستم منو ایجاد کنید.


آموزش تألیف جلوه های بصری علمی تخیلی در وحدت 5

Authoring Sci-fi Visual Effects in Unity 5

در این دوره ، شما می آموزید که چگونه جلوه های بصری علمی تخیلی کلاسیک را در موتور بازی Unity 3D ایجاد کنید. نرم افزار مورد نیاز: Unity 5.4.


آموزش شمشیر و بیل: طراحی مجموعه های مدولار

Swords and Shovels: Designing Modular Sets

برای بسیاری از بازی ها ، مجموعه های مدولار برای طراحی و تولید بسیار مهم هستند. در این دوره ، شما یاد خواهید گرفت که چگونه یک مجموعه مدولار آماده و تولید را از دارایی های هنری موجود در گذشته ایجاد کنید.


آموزش اصول سیستم ذرات وحدت

Unity Particle System Fundamentals

آیا تا به حال ایده بازی شگفت انگیزی داشته اید ، اما توانایی ایجاد جلوه ها و تصاویر بصری را ندارید؟ در این دوره ، اصول اساسی کار با سیستم های ذرات را در Unity 5.5 فرا خواهید گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Unity 5.5.


آموزش نوشتن تخریب در زمان واقعی در وحدت 5

Authoring Real-time Destruction in Unity 5

بیاموزید که چگونه یک سیستم نابودی انعطاف پذیر در Unity 5 ایجاد کنید. در این دوره ، سازندگان بازی یاد خواهند گرفت که چگونه با استفاده از پویایی بدن صلب ، مفاصل فیزیک ، سیستم های ذرات و اسکریپت C # سیستم تخریب مقدماتی را بسط دهند.


آموزش ذخیره داده های پخش کننده مداوم در Unity

Saving Persistent Player Data in Unity

ذخیره داده های مداوم پخش کننده از دهه های گذشته یکی از ویژگی های استاندارد بازی ها بوده است. در این دوره ، شما می آموزید که چگونه از کلاس JsonUtility و PlayerPrefs برای ذخیره و همگام سازی خودکار آمار کاراکتر بین جلسات بازی استفاده کنید.


آموزش شمشیر و بیل: پردازش پست و لهستانی

Swords and Shovels: Post Processing and Polish

پردازش پست برای گرفتن مسیر هنری و زنده کردن دنیای بازی بسیار مهم است. در این دوره ، شما یاد خواهید گرفت که چگونه با Post Processing Stack کار کنید ، FX جوی ایجاد کنید و یک مکان متمایز ایجاد کنید.