Tom Compagno

تام بیش از 19 سال را در چندین صنعت صرف ساخت محصولات و سیستم عامل هایی از جمله: بانکداری ، ارتباطات از راه دور ، تجارت الکترونیکی ، خرده فروشی و تولید کرده است. وی موتورهای پیشنهادی ، سیستم عامل های بانکی مصرف کننده و برنامه های تلفن همراه و همچنین سیستم عامل SaaS تجارت الکترونیکی و تجاری با مشتری را طراحی و ساخته است. اخیراً او از زمینه فناوری خود برای ایجاد استراتژیهای تجاری ، محصولی و IT برای شرکتهایی مانند O.C Tanner ، State Farm و USAA Insurance استفاده کرد. او مشتاق ایجاد تیم های چابک با عملکرد بالا و ساخت معماری نرم افزاری است که بسیار لاغر و در عین حال مقیاس پذیر است و کاملاً نیازهای تجاری را برآورده می کند. وی هنگام ساخت سیستم های تولید علاقه شدیدی به اصول ناب پیدا کرد - و دائما به دنبال روش های جدید برای استفاده از این مفاهیم برای بهبود فناوری اطلاعات است. تام دارای مدرک لیسانس دوگانه در علوم کامپیوتر و سیستم های اطلاعات کسب و کار و MBA از کالج وست مینستر/دانشکده تجارت گور است.
دوره های این مدرس:

آموزش Django 4 Forms و ModelForms

Django 4 Forms and ModelForms

این دوره به شما جنبه های کلیدی API فرم های جنگو را آموزش می دهد.


آموزش استقرار و نگهداری جنگو

Django Deployment and Maintenance

این دوره به شما الگوهایی را آموزش می دهد که به استقرار و حفظ پروژه جنگو در طول عمر آن کمک می کند.


آموزش نماها، برنامه‌ها و نقشه‌های URL جنگو 4

Django 4 Views, Apps, and URL Mappings

این دوره به شما اجزای کلیدی و عملکرد چارچوب وب جنگو را آموزش می دهد.


آموزش ادغام فرم های سرب ، Salesforce ، Slack و Email با AWS

Integrating Lead Forms, Salesforce, Slack, and Email with AWS

AWS یک سرویس ابری محبوب است که امروزه مورد استفاده قرار می گیرد. این دوره به شما نشان می دهد که چگونه می توانید از هفت سرویس آمازون برای ایجاد یک برنامه کاربردی سازگار با Salesforce و Slack ، دو ابزار تجاری قدرتمند در بازار استفاده کنید.


آموزش معماری IAM برای امنیت در AWS

Architecting IAM for Security on AWS

به سرعت به سؤالات «چه چیزی برای من مفید است؟» پاسخ دهید. یا "چرا باید این دوره را بگذرانم؟" 1-2 جمله (حداکثر 250 کاراکتر) فقط عنوان را تکرار نکنید. مختصر باشید، اما همچنان کاربر را از چیزهای اساسی که در این دوره یاد خواهند گرفت آگاه کنید.


آموزش تبدیل گفتار به متن در AWS با Amazon Transcribe

Turning Speech into Text on AWS with Amazon Transcribe

با تبدیل صدای ضبط شده به متن قابل جستجو و مصرفی ، قدرت و کارایی بیشتری را در فرآیندهای سازمان خود وارد کنید. گوش دادن آسان است ، اما توانایی استفاده از متن واقعی در دنیای کنونی یک ابزار مفیدتر است.


آموزش آزمایش جنگو

Django Testing

این دوره مفاهیم کلیدی ساخت و اجرای تست ها با جنگو را به شما آموزش می دهد.


آموزش اتصال و استقرار Amazon ElastiCache

Connecting and Deploying Amazon ElastiCache

تلاش برای ساخت و نگهداری سیستم ذخیره را متوقف کنید. بیاموزید که چگونه سریع به نصب و راه اندازی اتصالات به حافظه پنهان بپردازید و راه اندازی کنید و دیگر هرگز نگران وصله سرورها نباشید.


آموزش در حال توسعه برنامه ها با AWS Lightsail

Developing Applications with AWS Lightsail

این دوره به شما می آموزد که چگونه از خدمات AWS Lightsail برای راه اندازی و مدیریت سرورهای خصوصی خصوصی مفید و سریع و مقرون به صرفه استفاده کنید.