Aaron Medacco

آرون یک معمار و توسعه دهنده نرم افزار ابری مستقل و متخصص در راه حل های خدمات وب آمازون (AWS) است. وی دارای چندین گواهینامه شامل توسعه ، معماری و عملیات در مجموعه خدمات ابری AWS است. آرون در ارائه خدمات در بخشهای بهداشت و درمان ، آموزش و تجارت الکترونیکی مشاغل به شرکتهایی کمک کرده است. علایق وی در فضای ابری شامل اتوماسیون ، محاسبات بدون سرور ، داده و امنیت است. وقتی او روی پروژه بعدی خود کار نمی کند ، آرون را می توان با دوستان یا در میزهای پوکر محلی بازی کرد.
دوره های این مدرس:

آموزش مدیریت Amazon Aurora در Amazon RDS

Administering Amazon Aurora on Amazon RDS

Amazon Aurora یک پایگاه داده رابطه ای است که قدرت عملکرد تجاری را با مقرون به صرفه بودن و منبع باز ترکیب می کند. این دوره به شما کمک می کند تا بر عملیات Aurora تسلط پیدا کنید و بفهمید که چرا Aurora سریعترین سرویس در حال رشد AWS است.


آموزش شروع کار با AWS Athena

Getting Started with AWS Athena

AWS Athena یک فناوری جدید و بدون سرور است که به کاربران امکان می دهد داده های S3 را به صورت تعاملی جستجو کنند. این دوره همه مواردی را که برای استفاده از آتنا نیاز دارید به شما می آموزد ، از جمله پیکربندی دسترسی ، تعریف طرحواره ، پرس و جو و بهینه سازی عملکرد و هزینه.


آموزش معماری IAM برای امنیت در AWS

Architecting IAM for Security on AWS

به سرعت به سؤالات «چه چیزی برای من مفید است؟» پاسخ دهید. یا "چرا باید این دوره را بگذرانم؟" 1-2 جمله (حداکثر 250 کاراکتر) فقط عنوان را تکرار نکنید. مختصر باشید، اما همچنان کاربر را از چیزهای اساسی که در این دوره یاد خواهند گرفت آگاه کنید.


آموزش تجسم داده ها با آمازون QuickSight

Visualizing Data with Amazon QuickSight

Amazon QuickSight یک سرویس جدید تجزیه و تحلیل تجاری مبتنی بر ابر است که به کاربران امکان می دهد بینش تجاری را از داده های خود تجسم و استخراج کنند. این دوره به شما می آموزد که چگونه داده های خود را در یکی از جدیدترین سرویس های آمازون متصل، آماده و تجزیه و تحلیل کنید.