Jeff Collins

جف یک مشاور SharePoint و Office 365 است که در زمینه استقرار و مهاجرت شیرپوینت تخصص دارد. از مهارت های وی همچنین می توان به Project Server ، استقرار کامل اینترانت از برنامه ریزی ، اجرا ، و افزایش تعامل کاربر اشاره کرد. همینطور اجرای Office 365 با استفاده از Yammer ، Delve و One Drive برای تجارت. علاقه جف به کمک به مشاغل برای استفاده هر چه بیشتر از خدمات Office 365 و SharePoint ، توانایی وی برای تفکر خارج از چارچوب و اجرای راه حل های خلاقانه است که حداکثر استفاده و مصرف را به دنبال دارد.
دوره های این مدرس:

آموزش راهنمای مدیریت مایکروسافت 365

Microsoft 365 Administration Playbook

مایکروسافت 365 محبوب ترین ارائه دهنده ابر در جهان است. در این دوره آموزشی، نحوه انجام وظایف مختلف مدیریت مایکروسافت 365 از راه اندازی اولیه تا مدیریت روزانه را یاد خواهید گرفت.


آموزش ایجاد سفارشی سازی قسمت های وب با استفاده از چارچوب SharePoint

Creating Web Part Customizations Using SharePoint Framework

چارچوب SharePoint لازم است بدانید که آیا به عنوان توسعه دهنده با SharePoint یا Microsoft 365 کار می کنید. این امکان ایجاد شیرپوینت را دوباره برای شما ایجاد می کند و همانطور که دوست دارید با آن کار کنید.


آموزش حسابرسی محیط شیرپوینت

SharePoint Environment Auditing

آیا می خواهید در مورد مسائل مشترک محیط شیرپوینت از دید یک مشاور اطلاعات کسب کنید؟ در این دوره ، شما یاد خواهید گرفت که مواردی را که در اکثر محیط های SharePoint مشاهده می کنید شایع کنید.


آموزش تصویر بزرگ: SharePoint 2016 On-prem ، آنلاین یا ترکیبی؟

Big Picture: SharePoint 2016 On-prem, Online, or Hybrid?

با استفاده از هر مدل SharePoint ، انتخاب مدل مناسب شما دشوارتر می شود. این دوره به شما کمک می کند تا م componentsلفه ها و دلایل لازم در انتخاب مدل پیاده سازی صحیح SharePoint برای مشاغل خود را بیاموزید.